Inlägg från: Anonym (Monkybrain) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Monkybrain)

Intresset bara dog över en natt?!

ALLTSÅ.
    Jag är så förvirrad. Jag har pratat med en kille i ca 2 månader, vi klickade direkt på alla plan. Vi har svårt att ses ofta då vi båda har barn och lyckas även jobba om varandra, SÅKLART. Men har ändå lyckats pricka in så att vi setts några gånger, sex inkluderat. Inget konstigt alla efter detta heller.

Förens för några dagar sedan, då intresset bara dog, han är helt sjukt tystlåten, POFF. Från ena dagen till den andra liksom. Vi har ju inte förpliktat oss mellan varandra, han skriver säkert med andra osv. 

Men nått värdigt avslut eller förklaring till hans passitivitet känns ju angeläget, kan man tycka?

Så nu ska jag faktiskt ta MITT ansvar och fråga honom rakt ut på ett schysst sätt: Vad händer?!

Tänkte uppdatera er här för dom som vill hur vår konversation går, tycker det är lite klent med historier om vad som sägs och hur samtalet gick tillväga och vad resultatet blev.

Who's withh me?! :D

• Svar på tråden Intresset bara dog över en natt?!
  • Anonym (Monkybrain)
    Anonym (anny) skrev 2024-12-05 16:00:42 följande:

2 månader är ju inte ett förhållande direkt.

Låt honom vara, han är inte skyldig dig någonting efter 8 veckor. 

Bara att gå vidare. Det finns fler trevliga män därute! 

Nej exakt, det är ingenting om man jämför med en evighet. Och som jag sa har vi ju inte heller förpliktat (Inget förhållande) till varandra, han får skriva och träffa vilka han vill, lika så jag. Men däremot har vi ändå byggt upp en relation, och man har investerat tid, känslor och sin kropp till denna person.

Men däremot vill min lilla övertänkande autistiska hjärna vilja höra ett resonemang till ghoostandet. xD

Eller hur xD
  • Anonym (Monkybrain)

Ja, jag tycker det är svagt med uppdateringar kring hur allt går sen och hur samtalet var.

Ni som varit med i liknande situation, hur gick det för er?

Ska hålla er uppdaterade under kvällen, jobbar tyvärr en stund till...

• Anonym (Monkybrain)

Underbara diskussioner, tänk vad alla tycker olika. Sex tidigt spelar väl ingen roll? Det är väl personliga åsikter eller inprintat skitsnack från gamla "traditioner" som får oss att tycka så? Tappar man intresset så tappar man intresset, oavsett sex eller inte. Då har man liksom inte bara klickat..?

• Anonym (Monkybrain)

NÅVÄL! åter till The main topic som tråden handlar om.

Jag sa iallafall lite lättsamt att jag tycker det är trist att vi inte ses oftare (en gång varannan vecka typ, så det har aldrig varit en intensiv period förutom att vi skrivit till varandra mycket)

Varpå han svarar att han sitter och kollar på sitt schema och undrar hur han ska få ihop livet överhuvudtaget. Jobb varannan helg och unge varannan helg, och mycket jobb överlag. Han skrev också att han är inställd på att byta jobb just pga detta.

Då är jag en pusher som tycker att det finns fler dagar i veckan man skulle kunna lösa det på. 😂 vilket han håller med om, men han har typ sitt barn varje dag/kväll han är ledig från jobb, så det finns inte super mycket utrymme ändå.

Och sen dog det. Haha! Så kan de vara 💁🏼?♀️ och även fast jag inte fick ett tydligt svar är det ändå på någotvis ett svar. Livet går vidare! Vi får se om det blir en fortsättning följer efter ej, troligtvis inte, synd på så bra konversationer och ett bra ligg 💁🏼?♀️

• Anonym (Monkybrain)
    Tecum skrev 2024-12-06 16:17:37 följande:
    Vilken bra sammanfattning både av tråden och livet! Hoppas du skriver mer på FL oavsett hur det går med killen.
    Absolut! Ska försöka hålla tråden vid liv 😂

Hur skulle du tolka det han skrev? Nu blir ju såklart svårtolkat med tanke på att jag bara sammanfattat vår dialog, och det blir svårt att få en helhet såklart.

Min spontana tanke är att han dissade mig på ett snirkligt snyggt vis,typ, haha. 
  • Anonym (Monkybrain)

Ja hörrni, det får tiden utvisa. Om det är en svacka eller om han skriver med nån annan.
    Oavsett VAD är läget accepterat och livet går vidare liksom, plain and simple. Så får vi se om det blir någon fortsättning eller ej

• Anonym (Monkybrain)
    Anonym (Men du?) skrev 2024-12-07 06:15:47 följande:

Han har ett barn varannan helg och jobb varannan . Hade du stått ut med det i längden? Jag hade aldrig gjort det. Jag hade inte ens gått in i en sån relation. 

Jag påstod det faktiskt under ett av samtalen vi hade, att det lnte är hållbart i längden.
    Men han verkar också vara inställd på att byta jobb också pga detta, han inser väl att det inte funkar att ha jobb/barn varannan helg oavsett vem han träffar.
  • Anonym (Monkybrain)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-07 04:54:05 följande:

Nu vet jag inte om det verkligen är så men jag var tillsammans med en tjej för många år sedan som hade borderline och detta var exakt så som hon gjorde. Kan han helt enkelt ha borderline?

Jag har mycket svårt att tro att han har borderline, han har inte alls den viben...
    Han är väl bara en fuckboy helt enkelt, om man får ställa den diagnosen 😂 som han dock inte heller utstrålade egentligen...

Jag får helt enkelt försöka lita på det han har sagt gällande jobb och barn, men jag tackade för mig där kan man säga. Mitt intresse dog också när man inte ens försöker hitta sin tid😂 (eller prioritera/dela tid med andra tjejer, vad vet jag!)
Svar på tråden Intresset bara dog över en natt?!