Inlägg från: Anonym (Frida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frida)

Han vägrar prata med oss

Har pappan också lämnat prov till företaget, eller utgår ni från prov som hans släktingar har lämnat? I så fall kan det ju vara han som inte är biologiskt barn till sina föräldrar...
    Visar resultatet att du är mamma till barnet? (så hen inte blivit bortbytt på BB?)
    Och - är det helt uteslutet att någon annan är pappan?

• Anonym (Frida)
    Har pappan också lämnat prov till företaget, eller utgår ni från prov som hans släktingar har lämnat? I så fall kan det ju vara han som inte är biologiskt barn till sina föräldrar...
    Visar resultatet att du är mamma till barnet? (så hen inte blivit bortbytt på BB?)
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Mama) skrev 2024-12-05 22:34:00 följande:
    Nej, den matchade mot någon annan som gjort.
    Mot vems? Kan det vara så att din man inte är biologiskt barn till sina föräldrar? Eller att den personen hon matchade mot inte är biologisk släkt med din man. 
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Mama) skrev 2024-12-06 14:23:12 följande:
    Vad är det du vill veta? Jag har inte så mycket mer att berätta än alla mindre vackra ord han kallade mig, resten är bara ett kaos.
    Vi alla vill veta vem i din mans släkt som hade lämnat in DNA på samma företag. Är det en av hans släktingar som lämnat in, och som ni nu fått reda på inte är biologisk släkt med er dotter? Det är i den ändan ni får börja nysta!!!
    Ring dina svärföräldrar eller någon annan i den släkten och berätta vad som hänt, och om det kan vara så att någon i släkten är adopterad, har en "okänd" pappa, kan ha blivit bortbytt, el dyl.
    Din man kan också skicka in till samma företag om han vill, eller så kan ni göra en riktig kontroll. (som någon länkat till)
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Titti) skrev 2024-12-06 16:25:32 följande:
    TS har redan svarat att dottern fått en matchning med någon som analysföretaget påstår är hennes biologiska pappa. 
    Aha, sorry! Jag var tvungen att läsa om allt igen. Jag fattade det som att hon fått reda på att hon _inte_ var släkt med någon i pappans släkt som hon borde varit släkt med... Om hon fått match att någon annan (helt okänd) borde vara hennes pappa till 100% är det ju en annan sak!
Svar på tråden Han vägrar prata med oss