• Anonym (Små figurer i papp)

Tillsammans med en man som inte kommer?

Hej
    Skulle du kunna tänka dig att leva i ett förhållande med en man som inte kommer när ni har sex? Att ert sex mer inriktar sig på att du får orgasmer och njuiter och att han njuter av att du njuter. Men själv kommer han inte. Han kanske kommer via egen onani men inte när han har sex med dig. 

Jag tänker att det omvända är ju inte så ovanligt.

Kan du som kvinna tänka dig att leva i en sådan relation?

• Svar på tråden Tillsammans med en man som inte kommer?
  • Anonym (I)

Vad är skillnaden än om en man kan tänka sig vara med en kvinna som inte kommer?

• Anonym (a)
    Anonym (I) skrev 2024-12-05 10:27:32 följande:

Vad är skillnaden än om en man kan tänka sig vara med en kvinna som inte kommer?

Den varianten brukar inte vara ett val. Nu låtar det som i alla dessa andra trådar på samma ämne att mannen väljer att inte komma. Helt annan sak.
  • Anonym (I)
    Anonym (a) skrev 2024-12-05 10:29:29 följande:
    Den varianten brukar inte vara ett val. Nu låtar det som i alla dessa andra trådar på samma ämne att mannen väljer att inte komma. Helt annan sak.
    Ok, jag fattade det inte som att mannen frivilligt inte kom utan att han av någon anledning inte kunde komma tillsammans med en kvinna.
  • Anonym (Ja)

Jag ser inte riktigt problemet. Om man älskar någon så är väl hens orgasmer inte det viktigaste. Min sambo var sån när vi träffades, visserligen kan han komma under sex nu, men det är långt ifrån alltid. Jag blev tillsammans med honom på förutsättning att det var så han fungerade, att han troligen aldrig skulle kunna komma under sex. Sen visade det sig att det blev lättare för honom att komma allt eftersom vi lärde känna varandra. 

• Anonym (.)

Jag ser flera tänkbara fel hos en man som inte kan nå klimax med sin flickvän men däremot lyckas på egen hand. Han kan ex. vara porrskadad och enbart gå igång på lågbegåvade plastbimbosar och såna trashbrudar vill då inte jag behöva tävla mot.
    Kan själv enbart tänka mig att vara med män som föredrar naturliga kvinnokroppar och inte fula, manipulerade dito, fulla med giftiga fillers och plast. 

Ett annat skäl kan vara att han egentligen är hebefil eller pedofil och därför inte kan gå igång på vuxna kvinnor i den mån att klimax nås. Också någon helt otänkbar att ingå relation med.

Finns också en risk att han är garderobsgay och inte vågar komma ut utan hellre väljer att leva i en livslögn. 

• Anonym (I)
    Anonym (.) skrev 2024-12-05 11:03:33 följande:

Jag ser flera tänkbara fel hos en man som inte kan nå klimax med sin flickvän men däremot lyckas på egen hand. Han kan ex. vara porrskadad och enbart gå igång på lågbegåvade plastbimbosar och såna trashbrudar vill då inte jag behöva tävla mot.
    Kan själv enbart tänka mig att vara med män som föredrar naturliga kvinnokroppar och inte fula, manipulerade dito, fulla med giftiga fillers och plast. 

Ett annat skäl kan vara att han egentligen är hebefil eller pedofil och därför inte kan gå igång på vuxna kvinnor i den mån att klimax nås. Också någon helt otänkbar att ingå relation med.

Finns också en risk att han är garderobsgay och inte vågar komma ut utan hellre väljer att leva i en livslögn. 

Finns också alternativet att han inte är något av dessa utan av vissa skäl bara har svårt att komma.
  • Anonym (.)
    Anonym (I) skrev 2024-12-05 11:10:18 följande:
    Finns också alternativet att han inte är något av dessa utan av vissa skäl bara har svårt att komma.
    Lägg fram några såna skäl då? Vad skulle det annars bero på? Om det handlar om en överdriven blyghet så är även detta en dealbreaker, iallafall för mig. 
  • Meddelande borttaget
  • beli
    Anonym (.) skrev 2024-12-05 11:12:36 följande:
    Lägg fram några såna skäl då? Vad skulle det annars bero på? Om det handlar om en överdriven blyghet så är även detta en dealbreaker, iallafall för mig. 
    Ursäkta, men du låter ganska enkelspårig. Det finns lika många sexualiteter som människor. Det finns medicinska orsaker, psykosomatiska orsaker. . . Det behöver inte ha det minsta att göra med porr, homosexualitet eller blygsel. Vi människor är mer komplexa än man kan tro.
Svar på tråden Tillsammans med en man som inte kommer?