• Anonym (Gå)

ångest över socialarbetare

Men snälla, de har regler att följa. Gå på mötet. Men lägg ner tankarna på att ni skulle passa ihop. Och sluta titta på hennes bild på sociala medier. Det är bara att klicka bort förslag, så kommer hon inte upp igen.

• Anonym (Gå)
    Anonym (vidbränd) skrev 2024-12-04 22:33:18 följande:
    Det har jag inte tänkt på, brukar bara blocka scammers och mitt ex fake-konton som han stalkar mig med.
    Anonym (Gå) skrev 2024-12-04 22:24:46 följande:

Men snälla, de har regler att följa. Gå på mötet. Men lägg ner tankarna på att ni skulle passa ihop. Och sluta titta på hennes bild på sociala medier. Det är bara att klicka bort förslag, så kommer hon inte upp igen.

Passa ihop som att jag behöver rätt person för att kunna öppna upp och ta emot hjälp. Det har varit en 4 års process att hitta rätt psyk-kontakt efter att "min" slutade. Min psyk-kontakt har pratat med soc-tanten (jag klarade inte av att ta första kontakten själv) och trodde också att hennes sätt att kommunicera skulle passa mig. Jag behöver raka tydliga svar för att inte hamna i ångestspiraler, och det är alla som känner henne överens om att hon ger.
    Spelar ingen roll, gå på mötet bara. Du behöver uppenbarligen hjälpen. Hon resonerar garanterat inte som du. Jag lovar.
Svar på tråden ångest över socialarbetare