Inlägg från: Anonym (Tillit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillit)

Otrogen

Jag är i samma situationen fast förövaren i detta fall var nykter.

Tilliten har fått sig en rejäl turn. Jag känner att tilliten inte går att få tillbaka. Ställer jag en fråga vet jag inte om det är sanningen som kommer tillbaka. Det är faktiskt hemskt att leva i partnerskap med denna ständiga misstänksamhet. Utan att jag själv ens tänker på det så går det ilningar genom kroppen när min partner tex får ett sms. Jag har alltid varit stensäker på min partner. Fanns inte överhuvudtaget i min vildaste fantasi att min partner skulle göra något sådant här.
    Fast jag älskar denna människa långt upp över öronen så är det nog just ovan nämnt som kommer leda till separation. Jag står inte ut med min misstänksamhet.

• Anonym (Tillit)
    Anonym (Sårad) skrev 2024-12-07 21:45:24 följande:

Usch! Stackars dig! På vilket vis skedde otroheten? 
    Jag vet hur det känns, som en sten som alltid finns där. Har ni barn ihop? 

På jobbet med en kollega. 3 barn under 15.
  • Anonym (Tillit)
    Anonym (Sårad) skrev 2024-12-07 21:45:24 följande:

Usch! Stackars dig! På vilket vis skedde otroheten? 
    Jag vet hur det känns, som en sten som alltid finns där. Har ni barn ihop? 

Vad hände dig?
  • Anonym (Tillit)
    Anonym (Sårad) skrev 2024-12-08 19:08:09 följande:
    Usch! Stackate! Var det på någon firmafest eller var det på jobbtid? Oavsett vad så vet jag hur det känns. Min man var otrogen mot mig med en gemensam vän, här hemma i vårt hus, på en fest vi fixat. Jag hade gått och lagt mig. 
    Dagtid på jobbet under en tid. Framkom till mig bakvägen av en ren slump. Ibland är världen liten som tur är.
    Jag konfronterade min partner som erkände.

Jobbkollegan var förövrigt gift och hade inte för avsikt att skilja sig. Ganska övertygad om att min partner tänkt sig en annan framtid. Min partner står inte på starka fötter idag.
  • Anonym (Tillit)
    Anonym (Sårad) skrev 2024-12-08 19:08:09 följande:
    Usch! Stackate! Var det på någon firmafest eller var det på jobbtid? Oavsett vad så vet jag hur det känns. Min man var otrogen mot mig med en gemensam vän, här hemma i vårt hus, på en fest vi fixat. Jag hade gått och lagt mig. 
    Var tog respekten vägen!? Hur framkom detta till dig?
Svar på tråden Otrogen