• Anonym (Tiny)

Gift ex. Menar han allvar?

Min expojkvän, och jag kom aldrig riktigt över honom. Det har gått 7 år sedan dess.

Han träffade och gifte sig med en annan tjej. Men nu har han börjat höra av sig via sms och han skriver saker som att han gjorde världens miss när han lämnade mig för henne och att han saknar mig och han borde gift sig med mig. Mycket om krav o förväntningar från hans föräldrar och att han aldrig störde sig på mitt handikapp eller att jag är så mycket yngre än honom det var hans föräldrar... och att han borde vågat satsa på mig oavsett. Att han älskar mig och jag är perfekt precis som jag är. 

Jag har inte vågat ses för jag vet att jag inte hade kunnat hålla mig. Kan han vara seriös eller vill han bara kn...?

• Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (Tiny) skrev 2024-12-03 18:47:57 följande:
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 18:31:15 följande:

Är det du som är kortväxt och han skämdes för att vara ihop??

Ja.

Försök hitta någon som inte har en sex-fetisch som han skäms för. Dessutom är du ett barn i jämförelse mtp åldersskillnaden, han är sjuk i huvudet.

• Anonym (Prat)

Ja.

Hoppas du får hjälp att komma över din besatthet innan han sårar dig ännu mer. Men så kommer det ju inte att bli. Du kommer ju att ligga med honom.
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (Reality check) skrev 2024-12-03 18:51:05 följande:
    Försök hitta någon som inte har en sex-fetisch som han skäms för. Dessutom är du ett barn i jämförelse mtp åldersskillnaden, han är sjuk i huvudet.
    Tror de flesta som är intresserade av mig bara bockar av från en bucketlist :( Men vi var ändå ihop i 6 år. Inte helt officiellt, så träffade inte hans föräldrar, och bara 2 av hans vänner men jag hade tålamod och tänkte att det släpper och när vi var utomlands kallade han mig sin fru till hotellpersonal, restaurang osv. Kysste mig helt öppet.

Det var rätt mycket fetish...Han kallade mig saker som miniatyrprinsessa och annat men jag störde mig inte på det jag kände mig sexig och vacker med honom
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 18:56:18 följande:
    Hoppas du får hjälp att komma över din besatthet innan han sårar dig ännu mer. Men så kommer det ju inte att bli. Du kommer ju att ligga med honom.

Jag blev besatt av honom direkt när vi möttes. Så snygg och han kom fram till MIG trots att han förmodligen kunde få vem som helst där. Jag började stamma när vi pratade och han sa du rodnar och lutade sig ner och pussade mig på pannan och det kändes som jag skulle få orgasm. 

Men träffar jag honom inte kommer jag inte ligga med honom. Så skall nog skriva att om han är ärlig så skiljer han sig.
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (Tiny) skrev 2024-12-03 20:21:17 följande:
    Tror de flesta som är intresserade av mig bara bockar av från en bucketlist :( Men vi var ändå ihop i 6 år. Inte helt officiellt, så träffade inte hans föräldrar, och bara 2 av hans vänner men jag hade tålamod och tänkte att det släpper och när vi var utomlands kallade han mig sin fru till hotellpersonal, restaurang osv. Kysste mig helt öppet.

Det var rätt mycket fetish...Han kallade mig saker som miniatyrprinsessa och annat men jag störde mig inte på det jag kände mig sexig och vacker med honom
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 18:56:18 följande:

Jag blev besatt av honom direkt när vi möttes. Så snygg och han kom fram till MIG trots att han förmodligen kunde få vem som helst där. Jag började stamma när vi pratade och han sa du rodnar och lutade sig ner och pussade mig på pannan och det kändes som jag skulle få orgasm. 

Men träffar jag honom inte kommer jag inte ligga med honom. Så skall nog skriva att om han är ärlig så skiljer han sig.
    Så när ni började ligga med varandra var du fem år gammal....? Du skriver att det är sju år sedan ni bröt och det pågick i sex år. 18 år minus 13 är 5.
  • Anonym (Patricia)
    Anonym (Reality check) skrev 2024-12-03 20:32:15 följande:
    Så när ni började ligga med varandra var du fem år gammal....? Du skriver att det är sju år sedan ni bröt och det pågick i sex år. 18 år minus 13 är 5.
    Hon var väl 18 år då ..inte nu 
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (Patricia) skrev 2024-12-03 20:39:54 följande:
    Hon var väl 18 år då ..inte nu 
    Så nu är ts hur gammal då? 25 eller 31? Och han 14 år äldre än henne.
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (Reality check) skrev 2024-12-03 20:41:47 följande:
    Så nu är ts hur gammal då? 25 eller 31? Och han 14 år äldre än henne.
    31. 
  • Anonym (Du verkar så fin)

TS du verkar vara en fantastisk person som förtjänar en kille som inte skäms över att vara tillsammans med dig! att man vill ha sex 3-4 om dager är väl ok så länge båda vill det 

• Anonym (Prat)
    Anonym (Tiny) skrev 2024-12-03 20:50:49 följande:
    31. 
    Släng inte bort fler år på honom. Du har redan förlorat så många år. Livet är kort.
  • Anonym (Kära TS)

Ja.

Kära TS. Nej. Han är inte äkta. Du är värd något äkta.

Han har något problem som ska ha ständigt sex och går på mkt yngre personer. 14 års skillnad kanske inte är så mycket om den ena är 33 och den andra är 47, men 18 och 32 är rätt stort skillnad kognitivt.

Han har någon sorts hållhake på dig. Säkert har hållhaken fastnat i något djupt i ditt inre, nån sorts sorg hos dig, som gör det ännu svårare att släppa honom. Tycker du ska fundera på vad den är. 

Undvik honom. 

Någon skrev, ha sex med honom om du känner för det men förvänta dig inget. Men i ditt fall tror jag inte det är så okomplicerat, jag tror du behöver tänka om där. Det är inte random sex för dig, du riskerar att ramla dit och slösa 7 år till på honom. 

Du kanske ska söka terapi för detta? Ta dig ur mörkret.
Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?