Anonym (Nej till Botox) skrev 2024-12-05 14:46:03 följande:
Då är det ju helt ok. Men det ser nog mindre bra ut på ett åldrat ansikte för dem som har tatuerat dessa enorma ögonbryn som var modernt för ett tag sedan. Och samma sak med läppkonturer i det gamla ansiktet. Men det är nog inte så många som har gjort det? Man tror att man ska vara evigt ung då allt ser bra ut, men tyvärr så är det inte så.
Och det är samma sak med rumpförstoringar. Baken blir ju större när man blir äldre, och med en rumpförstoring kan den bli enorm! Och om man tar bort "tallrikarna" så är huden rejält uttänjd.
Jag vill naturligtvis inte skrämma någon, men man måste som sagt även tänka på framtiden när skaffar sig tatueringar och gör ingrepp.
Jag är emot rumpförstoring, dels för att det är i många fall farligt, jag inte tycker gigantiska rumpor är snyggt utan ett mode just nu, dels för att det går att träna rumpan relativt snygg.
Sedan håller jag inte med om att rumpan blir större med åren, min är mindre än den var för tio år sedan. Hade jag orkat träna lite till hade den nog kunnat bli fast också, nu har den en liten aning mer häng än när jag var 25, antagligen för att jag varit ganska mycket tyngre när jag var gravid. Samma med magen.