Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Behöver hjälp i tankesätt kring närhet&sexliv

Nu blir det kanske lång text ska försöka få ner det mesta jag funderar på. behöver främst hjälp av kvinnor som kan känna sig träffade av texten och förklara lite hur ni tänker. det jag vill göra är att förstå henne och mig själv bättre för att kunna bli bättre!

men vart ska jag börja, vi har varit gifta ett längre tag ca 14år + några år sambo. Vi har 3 barn. I mitten av tiden var hon otrogen och lämnade mig hittade en annan och så, under den tiden hann hon med mycket sex o så med andra. Även innan vi träffades har hon varit mkt aktiv, hon har nog gjort de mesta man kan göra sexuellt men andra personer. Vi gick tillbaka till varandra efter nåt år. Vi har det jättebra på alla sätt o vis gemensamma mål och ja allt. Utom närhet och sex. jag saknar det jätte mkt. Jag fick någon konstig magkänsla för ca en månad sen och känner mig svartsjuk fast jag vet inte varför. Jag känner att jag saknar hon och det som vi inte har helt enkelt, jag har pratat med hon om närhet framför allt. De slutade med att jag tänkte på sex och att hon inte har samma sexlust som mig och att jag får hitta någon annan om jag inte är nöjd typ. Men vi hade ändå rätt bra snack endå men fortfarande så kan jag inte förstå vissa saker. Alltså hon har gjort saker med andra som jag aldrig kommer få se hon, och jag blir svartajuk av det tror jag. Känner inte att hon vill ge sig själv till mig så att säga. Hon har varit sexuellt aktiv men inte med mig? Känns det som? Vi har mest vaniljsex jag slickar henne kör lite sen klart. Sen vet man aldrig igen när de blir av igen, hon skyller alltid på nåt, känns som jag närmar mig hon fast hon inte vill. även när jag bara vill vara nära, jag ger hon utrymme. tjatar inte, jag älskar att göra det skönt för henne, försöker experimentera lite men hon vill inte.
    jag vet inte vad jag ska göra för det känns alltid som fel tillfälle hela tiden. ibland kan det gå nån månad innan vi har sex, inland en gång i veckan ja osv, vi har inte regelbundet om man säger så.
    vi delar på alla sysslor och jag stöttar hon i allt, j vi har det väldigt bra i livet, förutom att jag känner mig som att hon inte är attraktiv av mig!? De känns som det är mig det är fel på? De måste det väl vara. Varför skulle hon annars avstå mig? Med tankte på hennes ?historik? hon säger själv att hon inte märker någon skillnad på lust, nähä vart är den till mig då undrar jag? Får inga svar. Fan va mkt luddig text det vart.

sammanfattar lite.
    vi har aldrig haft ett utforskande sexliv
    ej regelbunden sex
    hon har bra erfarenhet av sex
    men nåt gillar hon eftersom vi varit ett par så pass länge.
    otrogen kan jag inte tänka mig att hon är. Visst män dras till hon som bi till honung, men hon kan omöjligt haft tid med det!? Vi är med varandra typ jämt. Jag tror inte hon är det.

älskar den här människan, och hon mig. Men vad ska jag göra för att få liv i det lilla som saknas!? 

kan en tjej pausa sitt sexliv? Alltså känna att man kan vara utan helt? Vart tar dom kånslorna vägen då? Måste väl då utspel av dom nångång? Iaf om man varit väldigt intresserad av det innan och emellan mig?

hoppas ni förstår nåt av vad jag skriver nu kom det upp massa tankar påengång..
  • Svar på tråden Behöver hjälp i tankesätt kring närhet&sexliv
  • Anonym (Anonym)

Intressanta svar!!

vad kan jag göra? Finns det något jag kan göra?
    går det att fixa sånt här?

hur ska jag snacka med hon? Hon säger att hon är attraherad av mig, att hon älskar att ha sex med mig när vi har det, för det är så speciellt då. de låter så bra när vi väl snackar men så går det tillbaka till de gamla vanliga direkt, sist jag med hon om dehär så fick vi till det 3 gånger på en dag, men tankarna släpper inte då de känns som innan igen nu.

säger hon bara det? Jag blir snurrig av att känna att det är nåt som inte stämmer men jag kan inte koppla till vad?

otrogen/lämna vill jag absolut inte vara/göra jag vill ju på nåt vis få dehär att fungera :( 

finns det någonting vi kan göra åt dehär?

• Anonym (Anonym)

Alltså jag förstår det låter som jag bara vill ha sex, jag menar inte det, jag menar hela närhets biten och allt va de innebär, men jag förstår ditt svar, kanske inte är så mottaglig för sånt just nu jag vet inte, hoppas hitta konkreta tips på hjälp :(

Svar på tråden Behöver hjälp i tankesätt kring närhet&sexliv