• Ascendere

Behöver hjälp i tankesätt kring närhet&sexliv

Du har i korthet tre alternativ : 
    1 Fortsätta tillsammans och skaffa någon vid sidan av som du kan ha bra sex med
    2 Separera och träffa någon ny som du klickar med 
    3 Fortsätta som nu, ert sexliv kommer troligen inte kunna förbättras nämnvärt 

Jag skulle nog ta altermativ 2 med tanke på att hon saknar respekt och attraktion för dig. 

• Ascendere
    Anonym (Anonym) skrev 2024-12-03 13:10:33 följande:

Intressanta svar!!

vad kan jag göra? Finns det något jag kan göra?
    går det att fixa sånt här?

hur ska jag snacka med hon? Hon säger att hon är attraherad av mig, att hon älskar att ha sex med mig när vi har det, för det är så speciellt då. de låter så bra när vi väl snackar men så går det tillbaka till de gamla vanliga direkt, sist jag med hon om dehär så fick vi till det 3 gånger på en dag, men tankarna släpper inte då de känns som innan igen nu.

säger hon bara det? Jag blir snurrig av att känna att det är nåt som inte stämmer men jag kan inte koppla till vad?

otrogen/lämna vill jag absolut inte vara/göra jag vill ju på nåt vis få dehär att fungera :( 

finns det någonting vi kan göra åt dehär?

Tagga ner och fokusera på annat i livet ett tag. 
    Om du inte har nåt annat som är viktigt än att en viss kvinna ska vilja ha sex med dig så är det där du ska börja. 

Sen när du gjprt det ett tag kan du fundera vilket av de 3 alternativen jag listat ovan som verkar mest lockande. 
  • Ascendere
    Anonym (Anonym) skrev 2024-12-03 14:19:37 följande:

Alltså jag förstår det låter som jag bara vill ha sex, jag menar inte det, jag menar hela närhets biten och allt va de innebär, men jag förstår ditt svar, kanske inte är så mottaglig för sånt just nu jag vet inte, hoppas hitta konkreta tips på hjälp :(

Anonym (Anonym) skrev 2024-12-03 14:19:37 följande:

Alltså jag förstår det låter som jag bara vill ha sex, jag menar inte det, jag menar hela närhets biten och allt va de innebär, men jag förstår ditt svar, kanske inte är så mottaglig för sånt just nu jag vet inte, hoppas hitta konkreta tips på hjälp :(

Låtsas att du är singel, vad skulle du gjort då? Gör det.
Svar på tråden Behöver hjälp i tankesätt kring närhet&sexliv