Xenia skrev 2024-12-09 00:16:27 följande:
Men om mannen trodde att hon samtyckte? Det är väl ingen man eller kvinna som säger högt och tydligt "nu vill jag ha sex med dig, vill du samma sak?", det brukar framgå ändå.
Kvinnan kanske visade alla tecken på samtycke men så däckade hon för hon var för full. Mannen däckade också eftersom han var för full och kunde inte genomföra sexakten till slut.
På morgonen frågar hon "hade vi sex?" Då borde han ha sagt "vi försökte men det blev inget". I stället svarar han Ja och hon blir upprörd "du hade sex med mig när jag var helt borta, det är våldtäkt!" Eftersom hon glömt allt, så har hon även glömt att hon var med på noterna innan hon däckade.
Och nu ska mannen vara pestsmittad för evigt som Våldtäktsmannen. En gång våldtäktsman, alltid våldtäktsman. Han har aldrig sonat sitt brott, han ska straffas evinnerligen.
En del av er tycks fast övertygade om att han kommer att både våldta och misshandla TS, han är en ond man. Trots att han redan haft ett förhållande efter Våldtäkten (det sexuella utnyttjandt) utan att ha begått något brott mot sin partner.
Nu svarar du efter vad du tror jag tycker. Jag har redan svarat på TS frågeställning. Det du citerar var ett svar på någon annans inlägg som inte tycks gilla samtycke.