Inlägg från: Anonym (Toker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Toker)

Han är dömd för sexuellt utnyttjande

Kaos för det? Tio år sedan dessutom....

Han har på sin höjd i berusat tillstånd haft sex med en lika packad tjej... Han berättade det dessutom för dig innan du kom på det...

Lite varningsflagga att han påstår att inte vågat träffa mer än en tjej sedan dess. Den biten förstår jag inte ärligt talat? Kan ju vara en lögn också?

• Anonym (Toker)
    Anonym (Kaos) skrev 2024-12-02 11:29:51 följande:
    Det är inget jag ifrågasätter alls faktiskt. När jag lärde känna honom för 3 år sedan så var han nybliven singel efter ett längre förhållande. 

Jag har även frågat vår gemensamma vän som bekräftat att han inte är en "sån som ligger runt" och frånsett från exet så kände denna gemensamma vän inte till att han haft andra. 

Han har överhuvudtaget inte alls försökt att få mig i säng och nu i helgen var det första gången vi kysses mer intensivt. Innan har det mer varit en avskedspuss. 
    Han låter lite mesig. Han är säkert oskyldig som han säger. Eller så kommer han förmodligen inte att göra om det i vart fall. Låter ju som en jättebra kille, bara att tuta och köra!

Jag förstår inte att det ska vara en så stor grej?
  • Anonym (Toker)
    Anonym (Svårt) skrev 2024-12-02 11:51:21 följande:

Tänker även lite på det här med ärligheten. Nu för tiden så hör det till vanligheten att tjejer googlar sina dejter och kollar Lexbase. Så han kanske ville undvika att du skulle hitta det utan att han ville vara först.

Ja, tjejer googlar på sina killar. Jag fick förklara hela sommaren varför jag hade en tjej skriven på min adress. Hon bodde inte hos mig.

Numera finns jag dessutom med på Lexbase. Försöker vara anonym så länge som möjligt så att vi hinner lära känna varandra och jag kan förekomma det som jag ändå vet att hon kommer att hitta.

Dvs jag berättar, men inte för att jag är ärlig. Utan för att hon ändå kommer att hitta det. Då är det bättre att förekomma.

Finns han på lexbase då? Det har ju ändå gått 10 år... De gallrar ju också enligt något eget system.
  • Anonym (Toker)
    Anonym (Kaos) skrev 2024-12-02 13:12:39 följande:

Bara för att ... Googlade honom nu och det finns inga domar listade på honom på Mr.Koll, Lexbase eller någon annanstans vad jag kan hitta. Vet inte om det är för att det är en äldre dom (över 10 år). 

Vi har sms:at lite nu och han är superfin som vanligt. 

Ja, då är han bortgallrad. Det vet han förmodligen om. Fattar inte varför han berättade saken då ärligt talat.

Men han är säkert snäll som du säger.
  • Anonym (Toker)
    Anonym (xxx) skrev 2024-12-08 11:09:43 följande:
    Ja, och hur många fler fulla tjejer han haft sex med utan samtycke. 
    Han är ju inte dömd för våldtäkt. Utan för sexuellt utnyttjande. Dvs tjejen har ansetts inte vara i sina sinnens fulla bruk. Båda var tydligen berusade. Som det brukar vara när två fulla personer träffas och har sex.

Hela lagstiftningen kring samtycke är galen.

Om du är full och kör bil så är du ansvarig för dina handlingar. Det borde du ha förstått.

Om du är full och har sex så är du inte ansvarig för dina handlingar. Den som hade sex med dig kan dömas även om det var frivilligt.

Svar på tråden Han är dömd för sexuellt utnyttjande