Inlägg från: Anonym (Naiv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Naiv)

Kk..

Ts, du fattar ju ingenting av det som pågår. Det han gör är inte alls ömhetsbetygelser, han vill bara ha fördelarna man kan ha med en relation men han vill inte ha en relation med dig. Om han dessutom ligger med andra OCH han vill att ni är hemliga, bara den delen borde tala om för dig att du är ett hål han tömmer i som han inte vill att någon ska veta. Antagligen skulle han skämmas eller att det skulle ställa till med problem för honom med någon annan av damerna, det är därför han inte vill att någon ska veta vad ni gör.

• Anonym (Naiv)
    Anonym (J) skrev 2024-11-30 23:45:50 följande:

Är det fler som har kk? Hur ses ni osv?

Jag har haft kk:s när jag var yngre, då var det bara sex, kanske sova över ibland, men verkligen inget gullegullande. Sex vid behov helt enkelt. Jag hade också flera samtidigt för att kunna tillfredsställa mina behov. De flesta men orkar/hinner inte ses så ofta som jag skulle vilja.
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (Naiv) skrev 2024-12-01 09:55:20 följande:
    Jag har haft kk:s när jag var yngre, då var det bara sex, kanske sova över ibland, men verkligen inget gullegullande. Sex vid behov helt enkelt. Jag hade också flera samtidigt för att kunna tillfredsställa mina behov. De flesta men orkar/hinner inte ses så ofta som jag skulle vilja.
    De flesta män*
Svar på tråden Kk..