• Anonym (J)

Kk..

Jag har nu vad jag tror är min ?kk?.
    Vi har setts etrarnas gånger nu. Jag vet att han har fler men vet inte om de vet att jag träffar han, han säger att vi måste hålla det hemligt. 

Det börja bli mer intimt mellan oss på nått sätt. Han vill se tv eller film, bjuder på saker osv. Kramar mig mycket men jag har ej känslor och tror inte han har det heller.. Det blir ändå lite förvirrande för mig, varför så mycket ?ömhetsbevis??

Han har ju många andra med och vill väl ha mig som en av dessa.. Men jag tackar ju ändå inte nej till sexet, rätt bra ändå.

• Svar på tråden Kk..
  • Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2024-11-30 23:21:51 följande:
    Kk..

Jag har nu vad jag tror är min ?kk?.
    Vi har setts etrarnas gånger nu. Jag vet att han har fler men vet inte om de vet att jag träffar han, han säger att vi måste hålla det hemligt. 

Det börja bli mer intimt mellan oss på nått sätt. Han vill se tv eller film, bjuder på saker osv. Kramar mig mycket men jag har ej känslor och tror inte han har det heller.. Det blir ändå lite förvirrande för mig, varför så mycket ?ömhetsbevis??

Han har ju många andra med och vill väl ha mig som en av dessa.. Men jag tackar ju ändå inte nej till sexet, rätt bra ändå.

Han gillar dig som kk

Bli nu inte kär i honom eller börja drömma om mera.
  • Anonym (J)

Nej jag tänker inte bli kär i han? Men han verkar ju inte vilja släppa mig som en kk iallafall?Det är lite svårt på ett sätt? Ja kanske borde hitta en partner istället?

• Anonym (J)

Är det fler som har kk? Hur ses ni osv?

• Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2024-11-30 23:45:50 följande:

Har haft.  Vi umgicks en hel del, ut och käka, några resor mm.  Passade oss båda perfekt.  

Sen en annan men vi sågs bara för sex. 
  • Anonym (Kk man)

Hej där! Känner igen fenomenet och reagerar på att han vill att ni håller er samvaro hemlig. Har själv en fast relation och en kk. Jag är man och har erfarenhet av flera kk relationer där jag alltid strävar efter att det skall tillåtas känslor just för att skapa inte bara en rolig och sexuellt samvaro, utan att det skall etableras en fin intimitet utan att vi känner djup kärlek för varandra. Jag anser också att sexet blir bättre då. Men du! Vart är du i allt detta? Känns det fel att ni blir mer intima, gör saker utanför det rent sexuella? Är knullandet tillräckligt och du känner att det är där ni borde stoppa, och du går hem till ditt?

• Anonym (Naiv)

Ts, du fattar ju ingenting av det som pågår. Det han gör är inte alls ömhetsbetygelser, han vill bara ha fördelarna man kan ha med en relation men han vill inte ha en relation med dig. Om han dessutom ligger med andra OCH han vill att ni är hemliga, bara den delen borde tala om för dig att du är ett hål han tömmer i som han inte vill att någon ska veta. Antagligen skulle han skämmas eller att det skulle ställa till med problem för honom med någon annan av damerna, det är därför han inte vill att någon ska veta vad ni gör.

• Anonym (Naiv)
    Anonym (J) skrev 2024-11-30 23:45:50 följande:

Jag har haft kk:s när jag var yngre, då var det bara sex, kanske sova över ibland, men verkligen inget gullegullande. Sex vid behov helt enkelt. Jag hade också flera samtidigt för att kunna tillfredsställa mina behov. De flesta men orkar/hinner inte ses så ofta som jag skulle vilja.
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (Naiv) skrev 2024-12-01 09:55:20 följande:
    Jag har haft kk:s när jag var yngre, då var det bara sex, kanske sova över ibland, men verkligen inget gullegullande. Sex vid behov helt enkelt. Jag hade också flera samtidigt för att kunna tillfredsställa mina behov. De flesta men orkar/hinner inte ses så ofta som jag skulle vilja.
    De flesta män*
  • Anonym (J)
    Anonym (Kk man) skrev 2024-12-01 09:49:27 följande:

Hej där! Känner igen fenomenet och reagerar på att han vill att ni håller er samvaro hemlig. Har själv en fast relation och en kk. Jag är man och har erfarenhet av flera kk relationer där jag alltid strävar efter att det skall tillåtas känslor just för att skapa inte bara en rolig och sexuellt samvaro, utan att det skall etableras en fin intimitet utan att vi känner djup kärlek för varandra. Jag anser också att sexet blir bättre då. Men du! Vart är du i allt detta? Känns det fel att ni blir mer intima, gör saker utanför det rent sexuella? Är knullandet tillräckligt och du känner att det är där ni borde stoppa, och du går hem till ditt?

Hej
     Det är ok för mig med att vi gör fler saker och jag vet ju också anledningen till att vi ska hålla det hemligt.. Men är väl egentligen en relation jag söker men det vill jag ändå inte ha med han?
  • Anonym (J)

Vi har rätt bra sex iallafall och det är lätt tillgängligt? men ja?

• Anonym (Kk man)
    Anonym (J) skrev 2024-12-01 14:38:48 följande:
    Hej
     Det är ok för mig med att vi gör fler saker och jag vet ju också anledningen till att vi ska hålla det hemligt.. Men är väl egentligen en relation jag söker men det vill jag ändå inte ha med han?
    Brukar råda alla kvinnor jag känner och män med för den delen, som funderar över sina tankar kring olika former av relationer, att inte tänka för mycket och njuta i stunden. Sök gärna den där rätta där alla boxar klickar för ett djupare engagemang men värdera tiden, sexet med dina mer ytliga vänner. Ta för dig, stilla dina lustar och ta tillfället i akt att testa nytt, lära och utveckla din kåthet och sexuella preferenser. Det har både du och en ev fast partner med djupare kärlek all nytta av i en eventuell framtid ;)
  • Anonym (Kille)

När jag var singel o så så hade jag fwb. Asså vi var bra vänner som hade sex men kunde skeda i sängen när vi umgicks en helg eller kunde glo på film tätt intill varann under en film. Men vi hade eings känslor utan ville bara ha närhet när vi ändå sågs.

• Anonym (J)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-01 16:46:30 följande:

När jag var singel o så så hade jag fwb. Asså vi var bra vänner som hade sex men kunde skeda i sängen när vi umgicks en helg eller kunde glo på film tätt intill varann under en film. Men vi hade eings känslor utan ville bara ha närhet när vi ändå sågs.

Jag ser det lite så men jag kan träffa fler också?Får närhet och sex, lite sällskap men det är inget mer liksom?Kan ju ändå va bra att ingen vet det?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (J) skrev 2024-12-01 18:24:25 följande:
    Jag ser det lite så men jag kan träffa fler också?Får närhet och sex, lite sällskap men det är inget mer liksom?Kan ju ändå va bra att ingen vet det?
    Ja både jag och dom jag var fwb med träffade andra. Vi alla var ju singlar så alla var ju fria att göra vad dom ville
  • Freddie K

Varför vill man vara med någon som ligger runt? Det fattar jag inte.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kille)
    Freddie K skrev 2024-12-02 07:18:06 följande:

Att man kan bry sig så mycket om vad andra gör med sina kroppar. Det fattar jag inte
  • Anonym (J)
    Freddie K skrev 2024-12-02 07:18:06 följande:

Man har inget bättre för sig
  • Anonym (Toker)
    Anonym (J) skrev 2024-12-01 14:38:48 följande:
    Hej
    Hur länge har ni haft det så här?

Har ingen av er försökt fördjupa det hela?

Hur vet du att han träffar andra? Berättar han det?
  • Anonym (J)
    Anonym (Toker) skrev 2024-12-02 12:39:42 följande:

Vi bor grannar och jag ser att olika är där och de ser mig..Därför måste vi hålla det hemligt. Jag tänkte aldrig ha sex med han, sen blev det en gång och en till osv? Först vara det endast sex och hejdå nu pratar vi mer och dricker lite äter chips osv? Jag trivs ändå med att ha mer umgänge än bara in och ut hejdå?Men det är bra sex!
  • Anonym (J)
    Anonym (Toker) skrev 2024-12-02 12:39:42 följande:

Vi bor grannar och jag ser att olika är där och de ser mig..Därför måste vi hålla det hemligt. Jag tänkte aldrig ha sex med han, sen blev det en gång och en till osv? Först vara det endast sex och hejdå nu pratar vi mer och dricker lite äter chips osv?

Jag trivs ändå med att ha mer umgänge än bara in och ut hejdå? Vet inte hur mycket vi kommer ses ändå?Men sexet är bra så?.
Svar på tråden Kk..