• Anonym (Existerar?)

kvinnor runt 30-45 år som har sex med yngre män (18-25)

Finns det  kvinnor mellan 30-45  som har sex med yngre män? 

• Svar på tråden kvinnor runt 30-45 år som har sex med yngre män (18-25)
  • Anonym (År)
    StudierKemi skrev 2024-12-25 21:13:40 följande:
    Om den första asiatiska pojken hade visat (mer) intresse än vad han har gjort, så hade jag varit öppen för både o.n.s. och kärlek. Men det gick aldrig så långt då :/ Jag har aldrig provat, men jag tror inte att jag kan känna mig utnyttjad om killen provar ha sex en gång och sen inte hör av sig. Jag tror man bara får ont och går sönder om man gav en gammal gubbe vad han ville ha, till någon utan oskuldsfullhet och med onda avsikter... En pojke kan nog inte ha någon sån dålig effekt på en kvinna? Jag tror att man förlåter lätt för att det är en riktig ungdom. Därför vågar jag ha sex direkt.  

Vad roligt det var att läsa din berättelse, tack för att du delade med dig. :) Jag har gett mini-presenten idag som jag skulle. Han såg mest bara förvånad ut och visste inte hur han skulle bete sig. Det var efter mässan som han fick den silvriga påsen. Han stod och kollade in i kyrkan, väntade på sin mamma eller släkting eller så, och jag kom bakifrån när han inte var beredd, det var mycket folk runt på väg ut. Jag sa "ursäkta, Duktiga ministranten *litet leende från mig och jag räcker över den silvriga påsen* (jag var fint klädd, i svart, tight/åtsittande, och en längre läderkjol), så sa jag också God Jul och sen gick jag. Han är så ung och oerfaren och han bara tittade på mig och sa inget, ha ha. Jag är så glad att han tog emot den... Jag är för gammal för att vara lättkränkt och jag bryr mig inte om jag inte är hans förstahandsval. I bästa fall kommer jag få det roligt och får spänning ändå :) Man måste våga lite! Dock så blev jag väldigt utskälld i bilen efteråt av både min mamma och bror.... 
    Kanske bäst att ta ett snack med prästen innan lillkillen själv går till prästen och berättar om hebefilkvinnan som uppvaktar honom?
    Präster inom katolska kyrkan brukar hålla tyst om pedofila böjelser inför ordningsmakten har jag hört så det är lugnt. 
    En bikt kanske ändå hjälper till att hålla katastrofen borta om pojkens föräldrar vill försöka få bort vuxna som stöter på deras barn i kyrkan?
    Finns väl inte överdrivet många troende katoliker i Sverige så blir kanske svårt att hitta en församling om du blir portad pga sexuellt uppvaktande av barn.

Dessutom, vad säger din religion om sextankar om barn mitt under högmässa?
  • LindaLove

Människor är individer. "kvinnor 30-45" är ingen homogen grupp.

Min sommarjobbskollega sedan många år är 41 år och berättade att hon och hennes man började träffa "unga vältränade killar" för ett par år sen, där hennes man tittar på. Efter det har de kommit i kontakt med flera par i samma ålder och situation som gör precis samma sak. De är medlemmar på en site för sexkontakter och det är väldigt vanligt att äldre kvinnor där söker sex med unga killar.

När jag blir 40 ska jag ha minst 3 älskare mellan 18-25! Jag ska hitta dem på nån dansstudio och få spänstiga, smidiga, vältränade och välhängda killar! Inte nån blekfet gubbe med pinnben och ölmage men som säger att han är "erfaren".

• LindaLove
    StudierKemi skrev 2024-12-27 10:33:15 följande:

Noname00, det är honom jag blir upphetsad av, och om det är honom som jag vill ha så kan jag inte gå till någon annan bara för det. Han är ju ändå byxmyndig så det var värt ett försök. Vill han inte? Så vill han inte. Då går jag till någon annan tonåring bara... Barn under 18 har flörtat med mig förut och tagit första steget förut. Det är nämligen inte samma för män och kvinnor, sådant här händer aldrig män att barn under 18 tar första steget med dem. Kvinnor är tyvärr det viktigaste könet för att det är dem som föder barn. När du äter kyckling så är det bara hanungar som du äter, absolut inte fertila honor. Lite äldre honor slaktas också till slut, men jag tror att du förstår vart jag är på väg? Honan är tyvärr viktigast i djurriket. Och då vet du även varför.

Jag kommer inte välja någon jämngammal för att jag kommer känna mig utnyttjad då. Det är jag som är den sköra honan som föder barn, och mannen kan ingenting sånt. Jag måste kompenseras av naturen för att jag föder barn, och barn under 18 vill mer än gärna ha sex med mig och tar första steget.  Jag kan inte välja någon äldre då. Jag tänder även mycket mycket mer på oskuldsfulla yngre utan onda avsikter, så jag är helt övertygad om att det är kvinnan som ska vara den som är äldre, och inte mannen. Mannen är utnyttjande och sårande, och kvinnan är mammig och omtänksam och därför funkar det mycket bra när hon sätts ihop med någon yngre. Men hon måste vara vacker då. Då blir det perfekt.

Hej! Jag både respekterar, beundrar och håller med dig i detta! Killar i tonåren vill inget hellre än att ha sex med en äldre tjej eller kvinna!
    När jag gick i gymnasiet gjorde jag och kompisar ett arbete kring killars och tjejers syn på sex (i flera avseenden) genom intervjuer. I princip varenda kille vi pratade med hade MILF mycket högt upp på sin lista! Många tjejer hade "en äldre kille" men sällan äldre än 5 år äldre. Killarna däremot kunde säga "40 år är max" eller "inte äldre än min mamma".
    Utan att ha lilla rapporten framför mig skulle jag gissa att förhållandet var, ungefär:
    Tonårskille som VILL ha sex med tjej över 30: 80%
    Tonårstjej som VILL ha sex med kille över 30: 2%.

• JohanJOLO

Jag var blott 15 år när jag blev sexmissbrukare och jag missbrukade i väldigt många år.
    Många av de jag träffade var äldre tjejer/kvinnor. Samma typer av komplimanger från dem. Att jag var ung, frisk, fin, vacker, fräsch, ungdomlig, oskuldsfull, vältränad, levande, spänstig, lätt att få stånd, lekfull, osv.
    Jag kan nu som 50+ inte undå att tänka att deras annars befintliga sexliv var med män som var motsatsen till det som jag fick komplimanger för?

• JohanJOLO
    LindaLove skrev 2025-01-09 10:22:20 följande:

Hej! Jag både respekterar, beundrar och håller med dig i detta! Killar i tonåren vill inget hellre än att ha sex med en äldre tjej eller kvinna!
    När jag gick i gymnasiet gjorde jag och kompisar ett arbete kring killars och tjejers syn på sex (i flera avseenden) genom intervjuer. I princip varenda kille vi pratade med hade MILF mycket högt upp på sin lista! Många tjejer hade "en äldre kille" men sällan äldre än 5 år äldre. Killarna däremot kunde säga "40 år är max" eller "inte äldre än min mamma".
    Utan att ha lilla rapporten framför mig skulle jag gissa att förhållandet var, ungefär:
    Tonårskille som VILL ha sex med tjej över 30: 80%
    Tonårstjej som VILL ha sex med kille över 30: 2%.

Jag skriver under till 100% på det du skriver Linda! Jag vet inte om jag kan nämna någon barndomskompis som hade svarat nej på frågan om att ha sex med en äldre kvinna.
  • Anonym (Goneril)
    JohanJOLO skrev 2025-01-09 10:45:44 följande:
    Jag skriver under till 100% på det du skriver Linda! Jag vet inte om jag kan nämna någon barndomskompis som hade svarat nej på frågan om att ha sex med en äldre kvinna.
    Men sen får man ju också ta hänsyn till din miljö och de kretsar som ditt runkliv utspelat sig i.
  • JohanJOLO
    Anonym (Goneril) skrev 2025-01-09 10:47:41 följande:
    Men sen får man ju också ta hänsyn till din miljö och de kretsar som ditt runkliv utspelat sig i.

Vill du utveckla?
    Har jag levt ett "runkliv"?

Mitt sexmissbruk har handlat om en aldrig sinande längtan efter att erövra det motsatta könet. Jag har kort beskrivet haft sex med varenda tjej och kvinna jag fått möjlighet till i över 30 år. Jag har inte varit nån storkonsument av porr och inte heller särskilt intresserad utav onani. 

Om du är man undrar jag om du har en annan bild av tonårskillar än trådskrivaren beskriver?

• Anonym (Anno Nym)
    LindaLove skrev 2025-01-09 10:09:13 följande:

Människor är individer. "kvinnor 30-45" är ingen homogen grupp.

Min sommarjobbskollega sedan många år är 41 år och berättade att hon och hennes man började träffa "unga vältränade killar" för ett par år sen, där hennes man tittar på. Efter det har de kommit i kontakt med flera par i samma ålder och situation som gör precis samma sak. De är medlemmar på en site för sexkontakter och det är väldigt vanligt att äldre kvinnor där söker sex med unga killar.

När jag blir 40 ska jag ha minst 3 älskare mellan 18-25! Jag ska hitta dem på nån dansstudio och få spänstiga, smidiga, vältränade och välhängda killar! Inte nån blekfet gubbe med pinnben och ölmage men som säger att han är "erfaren".

Skillnaden är att dom gör det för sex med flera inte för att ha en relation med en 20 år äldre kvinna.
    Inget fel i det, om alla är med på det så.
    Jag har alltid gillar att ha sex med kvinnor yngre och äldre än mig.
  • Anonym (Anno Nym)
    JohanJOLO skrev 2025-01-09 10:44:14 följande:

Jag var blott 15 år när jag blev sexmissbrukare och jag missbrukade i väldigt många år.
    Många av de jag träffade var äldre tjejer/kvinnor. Samma typer av komplimanger från dem. Att jag var ung, frisk, fin, vacker, fräsch, ungdomlig, oskuldsfull, vältränad, levande, spänstig, lätt att få stånd, lekfull, osv.
    Jag kan nu som 50+ inte undå att tänka att deras annars befintliga sexliv var med män som var motsatsen till det som jag fick komplimanger för?

Hur ung var du när du började ha sex med äldre kvinnor, hur gamla var dom.
    Vart träffades ni?
  • JohanJOLO
    Anonym (Anno Nym) skrev 2025-01-09 11:05:26 följande:
    Hur ung var du när du började ha sex med äldre kvinnor, hur gamla var dom.
    Vart träffades ni?

Min första "äldre" var inte så himla gammal, men hon öppnade dörren så att säga.. Jag var 15 och hon var 26. Hon var bekant till familjen och hon hade suttit barnvakt åt mig som barn! Vi var kks i över ett år och jag hade också sex med hennes kompis, som var ytterligare några år äldre.

Den andra "äldre" var min storasysters kompis(ar) och deras relaterade. De var 7 år äldre än jag och fortfarande inte så mycket äldre alltså. Den som "sprängde vallen" var en av dessa tjejers mamma.

Jag har senare i livet lärt mig att jag har en stark förmåga som person att påverka andra. Det har lett mig in i coaching och ledarskap. Men i ungdomen använde jag det för manipulation, tyvärr. 
    Jag tror jag uttryckte mig slarvigt när jag skrev att "många av dem var äldre kvinnor". Jag menade inte att "andelen var hög" av äldre. Men jag träffade flera äldre kvinnor. Fler än jag någonsin trodde skulle vara intresserade av en tonårskille.

• Anonym (Anno Nym)
    JohanJOLO skrev 2025-01-09 11:19:03 följande:

Min första "äldre" var inte så himla gammal, men hon öppnade dörren så att säga.. Jag var 15 och hon var 26. Hon var bekant till familjen och hon hade suttit barnvakt åt mig som barn! Vi var kks i över ett år och jag hade också sex med hennes kompis, som var ytterligare några år äldre.

Den andra "äldre" var min storasysters kompis(ar) och deras relaterade. De var 7 år äldre än jag och fortfarande inte så mycket äldre alltså. Den som "sprängde vallen" var en av dessa tjejers mamma.

Jag har senare i livet lärt mig att jag har en stark förmåga som person att påverka andra. Det har lett mig in i coaching och ledarskap. Men i ungdomen använde jag det för manipulation, tyvärr. 
    Jag tror jag uttryckte mig slarvigt när jag skrev att "många av dem var äldre kvinnor". Jag menade inte att "andelen var hög" av äldre. Men jag träffade flera äldre kvinnor. Fler än jag någonsin trodde skulle vara intresserade av en tonårskille.

Var du bara 15 när du hade sex med barnvakten första gången?
  • Meddelande borttaget
  • JohanJOLO
    Anonym (Anno Nym) skrev 2025-01-09 16:18:39 följande:
    Var du bara 15 när du hade sex med barnvakten första gången?
    Stämmer. Det var då väldigt många år sen hon satt barnvakt åt mig!Glad Sexet var inte alls planerat utan något som hände. Men efter det inledde vi ett kk-förhållande som varade i över ett år. Våra mammor tyckte det var så roligt att vi umgicks trots stora åldersskillnaden. Little did they know! Flört
Svar på tråden kvinnor runt 30-45 år som har sex med yngre män (18-25)