• Anonym (Existerar?)

kvinnor runt 30-45 år som har sex med yngre män (18-25)

Finns det  kvinnor mellan 30-45  som har sex med yngre män? 

• Svar på tråden kvinnor runt 30-45 år som har sex med yngre män (18-25)
  • Anonym (nn)

Kommer aldrig att ske här iallafall. Yngre män är oftast inte ute efter en riktig relation som håller långvarigt. Att bara vilja ha sex och sen gå vidare till andra kvinnor är verkligen inte något attraktivt drag hos dessa män, inte i mina ögon. 

• Motherinlaw

Jag hade mitt livs bästa sex under en period under 5 år när jag var 25-30 år gammal. Hon var 35 när vi träffades och vi hade ett hemligt förhållande under hela tiden.

Gäller att träffa rätt kvinna, det här var rätt kvinna på många plan men vi hade olika framtidsplaner dessvärre. 

• Anonym (Lotta)

Jag var 39 år när jag blev ihop med en kille som var 24. Vi var ihop i 15 år. Växte ihop i flera intressen och gjorde nästan allt tillsammans. 

• StudierKemi

På mitt fritidsintresse, aikido (självförsvar), där går en ung asiatisk kille som i nuläget är 16 år. Jag började flörta med honom redan för 1 år sen när han var 15 år, och först tyckte han att jag var jätteobehaglig, men nu verkar han vara mer van och bryr sig inte så mycket, ha ha. Jag hade jäättegärna velat ha sex med honom och inte me någon annan typ, men det hela går inte alls mot det håll jag vill. Jag tror inte att det kommer att hända (jag är 32 år, kvinna). Jag har blivit ignorerad så pass mycket så efter olika försök hit och dit så har jag börjat flörta med en annan asiat i samma ålder fast i min kyrka. Det börjar på samma sätt här också, att han tycker kanske att jag är obehaglig när jag försöker få till ögonkontakt ofta. Nu på söndag ska jag slå till och ge honom den första mini-presenten för att något ska hända, och så ska jag lämna mitt telefonnr.. Jag skulle ha gjort det här tidigare om jag kunnat men min mamma, bror och dotter är sura på mig och min mamma säger att jag ska bikta mig först och prata med prästen om det här innan jag gör vad som helst. Annars ger jag prästen kanske en chock också, ha ha. Så jo, det finns så otrooligt vackra tonåriga män (kanske främst unga asiater, kanske därför de är så många för att man blir så kåt på dem), så jo kvinnor 30+ har visst gärna sex med mycket yngre män. Om de är de 4 S:en, snygga, smarta, sociala, snälla.

• Anonym (AB)
    Mia448 skrev 2024-12-11 18:50:00 följande:

Skulle inte ha sex med någon varken 10 år yngre eller äldre. Högst 3 års skillnad annars får det vara.

Vilken konstig inställning. Jag kan förstå snäva ålderskillnader när det gäller en relation, men att kategoriskt vägra ha sex men någon som är 4 år eller yngre än en själv, det låter lite märkligt. 
  • Anonym (Existerar?)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-11 21:32:31 följande:

Klart att det gör

Inte alls ovanligt enligt dig? Har du träffat yngre män 20 och uppåt?
  • Anonym (Existerar?)
    Anonym (Lotta) skrev 2024-12-11 21:45:10 följande:

Jag var 39 år när jag blev ihop med en kille som var 24. Vi var ihop i 15 år. Växte ihop i flera intressen och gjorde nästan allt tillsammans. 

Ni hade flera gemensamma intressen. Jag kan tänka mig att det kan vara svårt med ett seriöst förhållande. En yngre person kanske vill ha barn efter ett tag 
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Existerar?) skrev 2024-12-21 10:48:54 följande:
    Ni hade flera gemensamma intressen. Jag kan tänka mig att det kan vara svårt med ett seriöst förhållande. En yngre person kanske vill ha barn efter ett tag 
    Det var inte svårt alls, han ville inte ha barn. Han har ff inga barn. 
Svar på tråden kvinnor runt 30-45 år som har sex med yngre män (18-25)