• Anonym (Pirr)

Spökstreck på CB early?

En av dessa trådar. Men jag har tagit TVÅ clear blue early idag. Jag Har oregelbunden cykel, är på dag 8 efter Sex? så det är tidigt.
    det kom ljuuuusaste strecken fram på båda testen, (inom tiddramen) knappt synliga med blotta ögat. Fullt synligt med kontrast på mobilen. 
    är så otålig - nån som varit i samma sits och det varit plus? eller är det troligen spökstreck? 

• Svar på tråden Spökstreck på CB early?
  • Anonym (Hm)

Det ser inte ut som ett spökstreck :)

• Anonym (Pirr)
    Anonym (Hm) skrev 2024-11-30 06:41:54 följande:

Det ser inte ut som ett spökstreck :)

Tack för svar 🙏🏻
    Man kan ju bli knäpp för mindre 🥲 Haft ?spökis? förut för länge sen, men då var det en sytrådsrand liksom. 

Ska testa igen senare idag och förhoppningsvis få klarhet

• Anonym (Hm)
    Anonym (Pirr) skrev 2024-11-30 11:15:40 följande:

Tack för svar 🙏🏻
    Man kan ju bli knäpp för mindre 🥲 Haft ?spökis? förut för länge sen, men då var det en sytrådsrand liksom. 

Ska testa igen senare idag och förhoppningsvis få klarhet

Blev det något nytt test? Jag har också haft spökstreck och vet hur frustrerande det är. Men med båda mina tjejer har jag fått lik som ditt streck nu och dom är båda här till världen :)
  • Anonym (Pirr)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-01 00:35:50 följande:
    Blev det något nytt test? Jag har också haft spökstreck och vet hur frustrerande det är. Men med båda mina tjejer har jag fått lik som ditt streck nu och dom är båda här till världen :)

Ja jag testade igen (och igen och igen) - hehe. Men de var blanka. Hela tre test hade detta spökstreck, från samma förpackning. Kanske var nåt defekt? Läst att många får spökstreck med CB early.

köpte en ny förpackning och då var testerna blanka. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Pirr) skrev 2024-12-01 22:46:03 följande:

Ja jag testade igen (och igen och igen) - hehe. Men de var blanka. Hela tre test hade detta spökstreck, från samma förpackning. Kanske var nåt defekt? Läst att många får spökstreck med CB early.

köpte en ny förpackning och då var testerna blanka. 

Men va! Det trodde jag inte att du skulle svara. Jag har själv fått spökstreck med CB men tyckte att det var betydligt svagare och mer grått än det där. Fy vad lurigt! 😒
  • Anonym (Pirr)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-01 22:59:32 följande:
    Men va! Det trodde jag inte att du skulle svara. Jag har själv fått spökstreck med CB men tyckte att det var betydligt svagare och mer grått än det där. Fy vad lurigt! 😒

Eller hur?? Kändes lite snopet faktiskt. Är dock tidigt ute inser jag när jag räknar efter, dag 10 efter sex idag, men jag tror kanske att ÄL var för 7 dagar sedan idag - så jag var kanske lite tidigt ute i min iver. Är klurigt när man inte har en regelbunden cykel att förhålla sig till (Och är lite stressad och tankspridd). 

har haft stickningar i äggstocken fre/lör och nu molvärk i magen så får se om det kommer någon mens kommande vecka..

• Anonym (Hm)
    Anonym (Pirr) skrev 2024-12-01 23:14:09 följande:

Eller hur?? Kändes lite snopet faktiskt. Är dock tidigt ute inser jag när jag räknar efter, dag 10 efter sex idag, men jag tror kanske att ÄL var för 7 dagar sedan idag - så jag var kanske lite tidigt ute i min iver. Är klurigt när man inte har en regelbunden cykel att förhålla sig till (Och är lite stressad och tankspridd). 

har haft stickningar i äggstocken fre/lör och nu molvärk i magen så får se om det kommer någon mens kommande vecka..

Mja mjo kanske lite tidigt ute den här gången men man blir ju så sjukt rastlös i väntan på att få ta testet. Att köpa CB varje månad är dessutom sjukt dyrt i det långa loppet. Det finns såna där större pack med lite enklare stickor, kanske ska du köpa ett lager av dom? Det underlättar ju inte direkt väntan men gör plånboken lite gladare. 

Det var ett sjukt lurigt spökstreck det där!

• Anonym (CB early är kassa)

CB early är pengar i sjön, de ger nästan alltid spökstreck! De billigare stickorna är betydligt bättre (som testlagret, rfsu, gravidkollen), har alltid fått plus med dem på ÄL 10-11 och aldrig spök.

• Anonym (Pirr)
    Anonym (CB early är kassa) skrev 2024-12-03 06:41:42 följande:

CB early är pengar i sjön, de ger nästan alltid spökstreck! De billigare stickorna är betydligt bättre (som testlagret, rfsu, gravidkollen), har alltid fått plus med dem på ÄL 10-11 och aldrig spök.

Så kassa faktiskt. Tog ett nytt idag dock då jag hade kvar.. men blev inte så mycket klokare..
  • Anonym (Pirr)

Vad Är detta liksom? 1/3 plus? Negativt?

Svar på tråden Spökstreck på CB early?