• Anonym (Terapeuten)

Det riktiga knullet!

Är det en million dollar question eller är det så enkelt som att åskådliggöra våra primitiva drifter och könsroller vi har som djuret ?människan?? Komplicerar vi det? Hur ser det riktiga knullet ut? Vad vill kvinnan ha och kanske ännu mer intressant, vad klarar dagens män av att leverera? Fråga till alla damer på forumet. Ge oss den osminkade sanningen ;)

• Svar på tråden Det riktiga knullet!
  • Anonym (Terapeuten)
    Anonym (Kvinna +40) skrev 2024-11-28 11:20:54 följande:

Ganska exakt så får jag nog säga. 
    Den här slutsatsen är giltig vid både längre relationer och tillfälliga förbindelser. 
    Vid tillfälliga förbindelser märks nog ovan färdigheter mest. Uppskattar när män kan känna in vad som passar i situationen.

Extra viktigt blir det med erfarenhet och lyhördhet vid sex på flera.
    Ta en gang-bang situation som exempel. Då är det extremt viktigt att de extra männen kan känna in båda parter, alltså både mig och min man, anpassar sig i situationen samtidigt som dom vågar ta för sig och ge uttryck för sina önskemål och lustar. Alla parter ska ju respekteras vilket kräver en del. 

Mycket intressant och det du nämner om fler manliga medspelare är något jag själv haft problem med, dvs att hitta flera män som klarar av och (vill) känna in båda parter plus att kanske viktigaste av allt hysa en sann respekt för kvinnan. Män som nedvärderar kvinnor är snabba på att ta kontakt så fort en konstellation utanför konventionerna ligger på bordet. Det är tyvärr min erfarenhet.
  • Anonym (JH)
    Anonym (Terapeuten) skrev 2024-11-28 09:16:46 följande:
    Det riktiga knullet!

Är det en million dollar question eller är det så enkelt som att åskådliggöra våra primitiva drifter och könsroller vi har som djuret ?människan?? Komplicerar vi det? Hur ser det riktiga knullet ut? Vad vill kvinnan ha och kanske ännu mer intressant, vad klarar dagens män av att leverera? Fråga till alla damer på forumet. Ge oss den osminkade sanningen ;)

Den osminakde sanningen som få vill erkänna och killar inte vill höra är att den stor förhöjaren är en rejäl kuk! Spelar inte någon rol hur manlig, mjuk, följsmam, inlyssnaden mm han är. Det som verkligen ger ett riktgt bra knull är en stor kuk!

Krävs dock att jan kan hålla ut en stunds rejält dunkande!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Terapeuten)
    Anonym (Kvinna +40) skrev 2024-11-28 11:39:25 följande:

Jag delar din erfarenhet. 
    Man får väl nästan förstå att om man ägnar sig åt ?sex utanför boxen? så kan man stöta på udda typer. 
    Vi tyckte det var extremt besvärligt att söka kontakt t.ex. genom Bodycontact och sortera bort alla udda typer och att söka privat, gå på date och se om tycke uppstår osv utan att det leder till nåt. 
    Vi löste det genom att besöka en swingersklubb nån gång per år utan att swinga till vardags. 
    Trevliga och erfarna människor som vet vad de gör har också gett ett lyckat resultat. 

Jag har lärt mig en viktig sak som förvånade mig mycket. Med extra män kan jag inte bli smekt som om dom älskar mig. Då går jag i baklås helt, det är till för min man och bara honom. Gäller det andra så är det bättre att dom tar i mig utifrån åtrå och begär, inte kärlek.

De två kvinnor jag har i mitt liv just nu ser inga sådana distinktioner vad gäller sätt att bli smekt på av andra män och för mig personligen så upplever jag själv en starkare visuell njutning ju mer känslor och liderlighet som som utbyts men är den som leder leken och rör mig från dominant, djuriskt till ömsint och sensuellt. Så från att bäras över tröskeln under en liderlig kyss, till att böjas fram över köksbordet under bullbaket ;) 
  • Anonym (Terapeuten)
    Anonym (JH) skrev 2024-11-28 11:35:48 följande:
    Den osminakde sanningen som få vill erkänna och killar inte vill höra är att den stor förhöjaren är en rejäl kuk! Spelar inte någon rol hur manlig, mjuk, följsmam, inlyssnaden mm han är. Det som verkligen ger ett riktgt bra knull är en stor kuk!

Krävs dock att jan kan hålla ut en stunds rejält dunkande!
    Antar att smaken är som baken, delad ;) Är själv välutrustad och har det där mytomspunna storkukslugnet ;) men stött på situationer där kvinnan upplevt att en mindre vore att föredra så en kvalificerad gissning är att detta är individuellt. De kvinnor jag umgås med just nu håller dock med dig i din beskrivning och storleken har absolut betydelse men övervärderas många gånger av både kvinnor och män. Kort och grov kan som beskrevs tidigare göra underverk och mycket ligger i hur vi bl a lyckas beröra kvinnas främre vägg så då kan en lång rak vara sämre än en kort uppptböjd tex. Sen kan mycket styras med kompensationen och teknik. Sen det mentala ej att förglömma . Men nu gled vi utanför ämnet :)
  • Anonym (Terapeuten)
    SannnaB skrev 2024-11-28 10:58:10 följande:
    Jag tycker om när dom pratar med mig och jag upplever att det blir mer sensuellt att älska med en kvinna. När jag älskar med en man så kan det gå ganska hårt till ibland och det tycker jag ändå är rätt skönt men ibland vill jag ha det där mjuka.
    Men du som umgås med båda könen, föredrar du att kvinnorna är de som ger dig den mer sensuella njutningen, och männen knullar dig mer kraftfull? Eller det du helst variation från båda könen?
  • Anonym (Snowihite)

Du ställer en fråga som nog är omöjlig att besvara för de flesta. Kanske är ordet knull som ställer till det.  Med ordet knull associerar jag sex utan djupare känslor och därför går mina allra bästa sexuella upplevelser bort.  

Men om man försöker se frågan som mera generell och tar sikte på den bästa sexuella upplevelsen så kan jag generellt säga att det handlar om att båda parter her sig hän och lever ut dem tillsammans, inga tankar om att prestera utan mara njuta av varandra.  Vad och hur man gör/inte gör är oväsentligt just i stunden, man bara är i stunden just då.  

Min erfarenhet är att ju mindre tankar på vad vad och hur man ska göra är ett bra recept på dåligt sex. 

• Anonym (jerry)

Jag frågade min fru en gång vad hon behövde för att det skulle vara skönt i sängen. Hon svarade: Rätt karl.

• Anonym (Terapeuten)
    Anonym (Snowihite) skrev 2024-11-28 15:29:46 följande:

Du ställer en fråga som nog är omöjlig att besvara för de flesta. Kanske är ordet knull som ställer till det.  Med ordet knull associerar jag sex utan djupare känslor och därför går mina allra bästa sexuella upplevelser bort.  

Men om man försöker se frågan som mera generell och tar sikte på den bästa sexuella upplevelsen så kan jag generellt säga att det handlar om att båda parter her sig hän och lever ut dem tillsammans, inga tankar om att prestera utan mara njuta av varandra.  Vad och hur man gör/inte gör är oväsentligt just i stunden, man bara är i stunden just då.  

Min erfarenhet är att ju mindre tankar på vad vad och hur man ska göra är ett bra recept på dåligt sex. 

Ja ordet valde jag att kopiera från liknande frågeställningar i media bl a poddar. intressant, inte övertänka alltså, precis som i sporter.
  • Anonym (Snowihite)
    Anonym (Terapeuten) skrev 2024-11-28 15:47:58 följande:
    Ja ordet valde jag att kopiera från liknande frågeställningar i media bl a poddar. intressant, inte övertänka alltså, precis som i sporter.
    Precis mera Mindfulness i sängkammaren är framgångsreceptetSolig
  • Anonym (2016)
    Anonym (Kvinna +40) skrev 2024-11-28 11:42:40 följande:

Här har du fel? En för stor kuk är precis lika värdelöst som en för liten?. Kom heller inte med att det ligger i tekniken, visst gör det till stor del det men en för stor gör ont och en för liten känns inte tillräckligt. 

Jag har provat en grov kortis och halleluja vad det gjorde susen i musen när den inte kom mer än halvvägs in. 

Oj jäklar! Sen måste verkligen vara rejäl om du inte fick in mer än halva!
    Härligt :) 
  • Anonym (C)
    Anonym (Kvinna +40) skrev 2024-11-28 11:42:40 följande:

Här har du fel? En för stor kuk är precis lika värdelöst som en för liten?. Kom heller inte med att det ligger i tekniken, visst gör det till stor del det men en för stor gör ont och en för liten känns inte tillräckligt. 

Jag har provat en grov kortis och halleluja vad det gjorde susen i musen när den inte kom mer än halvvägs in. 

Det där går att göra med en stor kuk med.. Tricket är att låta ollonet ligga och gnida fram och tillbaka länge bakom gpunkten.. Och sen när den blir mera mottaglig för att få kuk hela vägen, sakta börja trycka in den och stöta ollonet mot livmodern. 
Svar på tråden Det riktiga knullet!