Anonym (Kvinna +40) skrev 2024-11-28 11:39:25 följande:
Jag delar din erfarenhet.
Man får väl nästan förstå att om man ägnar sig åt ?sex utanför boxen? så kan man stöta på udda typer.
Vi tyckte det var extremt besvärligt att söka kontakt t.ex. genom Bodycontact och sortera bort alla udda typer och att söka privat, gå på date och se om tycke uppstår osv utan att det leder till nåt.
Vi löste det genom att besöka en swingersklubb nån gång per år utan att swinga till vardags.
Trevliga och erfarna människor som vet vad de gör har också gett ett lyckat resultat.
Jag har lärt mig en viktig sak som förvånade mig mycket. Med extra män kan jag inte bli smekt som om dom älskar mig. Då går jag i baklås helt, det är till för min man och bara honom. Gäller det andra så är det bättre att dom tar i mig utifrån åtrå och begär, inte kärlek.
De två kvinnor jag har i mitt liv just nu ser inga sådana distinktioner vad gäller sätt att bli smekt på av andra män och för mig personligen så upplever jag själv en starkare visuell njutning ju mer känslor och liderlighet som som utbyts men är den som leder leken och rör mig från dominant, djuriskt till ömsint och sensuellt. Så från att bäras över tröskeln under en liderlig kyss, till att böjas fram över köksbordet under bullbaket ;)