Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

Älskar han mig?

Förstår han drar vita lögner som du håller på. Gör ett val - lita på honom och sluta förfölj honom på sociala media, och tro att han menar vad han säger om att älska dig. Han har älskat de andra också, förmodligen längre. Ni kommer alla alltid att betyda saker för honom. Eller lita inte på honom och gör då slut. Du kommer driva honom dit iallafall om du inte ändrar beteende.
    Det är ditt val; oavsett vilka han följer, träffar eller pratar med.

• Tow2Mater
    Anonym (Förtvivlad) skrev 2024-11-29 20:28:43 följande:

I kväll kom jag på honom med en lögn.

För några veckor sedan berättade han att det skulle hållas en avtackning för chefen och några fler som skulle gå i pension iom omorganiseringen av hans jobb.

Han sa då att det skulle bli mat och att jobbet bjöd på övernattning för de som åkte långt (han har 15 mil till huvudkontoret). Men han behövde bestämma sig samma dag eftersom han redan var sen med anmälningen.

Han ville då veta min åsikt över en eventuell övernattning vilket gjorde mig arg. Jag tyckte att han själv skulle stå för vad han ville och om han ville sova över så ville jag veta det. Han sa att det inte var nödvändigt, men att det var en bit att åka om det blev sent. Det blev bråk.

Idag ringdes vi för första gången på hela veckan (jag har inte velat prata med honom sedan vi kollade på film i helgen och min tanke på hans sparade saker väcktes av att vi såg en man på en film som sparade en sak som hans älskade lämnat efter sig.

Jag tog i telefonen upp denna händelse i samband med att jag sa att jag ville kunna lita på honom. Jag sa att jag visste att han nog helst skulle sova över men att jag ville höra det från honom själv och att jag ville höra vad anledningen att sova över isf skulle vara. Han svarade att det var långt att åka om det blev sent och om man ville ta någon öl under kvällen så var det ju inte bra att åka bil.

Jag blev ursinnig för att han ljugit några veckor tidigare och slängde på luren och jag har för mig att jag sa att om han tänker ljuga så kan det ju lika gärna vara slut.

Han ringde några gånger men jag vägrade svara. Jag har min son hemma och vill inte prata om sånt då. Då dök han efter en stund upp och ringde på dörren och jag vägrade öppna. Han stod kvar ett tag och min son undrade varför jag inte öppnade, men han fick stå kvar tills han tröttnade och åkte iväg.

Ännu en lögn som jag kommit på honom med. 

Vad menar du var lögnen? Att han 'bara' sa att det var långt att åka, men inte nämnde att han kanske ville ta en öl?
Svar på tråden Älskar han mig?