• Anni89

BF Augusti 2025

Hej alla och grattis till era plus!

Jag plussade tidigare i veckan, är idag i 4+2 med BF 12/8. Är jätteglad då vi länge försökt få ett syskon till vår son som precis fyllt 4 år. Men är också väldigt orolig och tar inte ut något i förskott då jag fick missfall förra månaden samt även i augusti.. Hoppas att den lilla vill stanna denna gång!

Mår än så länge precis som vanligt, lite fylligare bröst är det enda symptomet. Var likadant med första barnet så det är jag iaf inte orolig över. 

• Anni89
    Swn skrev 2024-12-08 08:33:49 följande:

Stort grattis alla gravida 😍

jag var på mitt första besök hos barnmorskan i fredags. Blir lite verkligare när man har varit där, haha! Nu väntar jag på tider för kommande besök och KUB. Längtar! 

funderar på att boka ett privat ultraljud precis innan jul för att lugna nerverna lite. Kommer vara i 7+ då så jag borde kunna se det jag vill se. Att den sitter rätt och att hjärtat slår. 

någon fler som ska göra tidigt VUL/UL? 

Jag ska göra tidigt ul v6+2 (6+0 är tidigast möjliga där jag går). Jag gjorde det samma dag med första barnet och fick se hjärtat slå, vilket var väldigt lugnande. Har nyligen haft två missfall så denna gång är jag än mer angelägen att se om det slår..
  • Anni89

Jag är i v5+3 idag. Clearblue digital visade 3+ tidigare i veckan så det kändes väldigt skönt efter två missfall nyligen i v 4/5. Har första ultraljudet 20/12 och börjar våga hoppas på att få se ett hjärta slå. När jag fått missfall har jag märkt det redan innan jag faktiskt börjat blöda, men denna gång känns det annorlunda. Jag känner mig gravid, även om enda symptomet är lite fylligare bröst. Så hoppas innerligt att vi äntligen ska få ett syskon till vår nyblivna 4:åring Hjärta

• Anni89

Var på tidigt ultraljud idag och fick se en minibebis med hjärtslag och korrekt storlek för veckan Hjärta Så skönt!

Svar på tråden BF Augusti 2025