Inlägg från: Anonym (Nr3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr3)

BF Augusti 2025

Plussade för en vecka sedan, är i v.4+2 idag. Om allt går vägen blir detta vårt tredje barn ❤️

• Anonym (Nr3)
    MammatillMatti skrev 2024-12-09 10:15:53 följande:
    Jag har molande värk mestadels, lite känningar i brösten & ökad urinering. Lite humörsvängningar & imorse hade jag lite diffust illamående. 🤗
    Ont i brösten, trött och så himla illamående dygnet runt. Har bara kräkts en gång men "luft kräks" varje dag och illamåendet blir värre när jag rör på mig 🤢 Är i vecka 6+1 idag. 🙂
  • Anonym (Nr3)
    MammatillMatti skrev 2024-12-14 10:07:26 följande:

Hur mår alla? Symtom? Vilken vecka? ❤️

V. 7+0 idag ❤️ Mycket illamående, började äta lergigan comp för ett par dagar sedan så någon bättre nu. Trött som bara den och lite molvärk till och ifrån. 
  • Anonym (Nr3)
    Lina98 skrev 2024-12-22 11:54:18 följande:

Hur går det för er alla? Vad har ni för symtom?
    Gick in i vecka 7 i onsdags och efter det har illamåendet verkligen tagit fart! Annars har jag fortsatt ömma bröst, känslosam, högre puls än vanligt, svullen mage och lite molvärk till och från. 

Gick in i vecka 9 igår, illamående dygnet runt. Lergigan comp hjälper knappt, kräks inte alls mycket dock. Trött som tusan och brösten gör så ont😅 I övrigt lite deppig till och ifrån och känslorna går verkligen upp och ner. 
Svar på tråden BF Augusti 2025