Sex utan kärlek, går det?
Jag och min man är 40-50års åldern och har varit tillsamman i 5-6år.
Vi har fantastiskt sex med varandra så vi älskar varandra enormt mycket men vi har sedan i somras börjat att resta på partnerbyte, och wow vilken grej.
Med tidigare sexpartners har det alltid varit känslor inblandade men att nu ha sex med män och kvinnor utan känslor är något nytt. Det krävs dock attraktion annars funkar det inte för någon av oss, men vi är ganska sunda i vårt tänk och gillar naturliga människor som är socialt begåvade. De par och enskilda kvinnor/män vi har träffat har vi klickar väldigt bra med och haft väldigt roligt med även utanför sängen, vilket för oss är en väldig bonus.
Vänner med fördelar är något jag alltid drömt om men aldrig trodde jag skulle få uppleva. Och de alla mest fantastiska är att jag och min man har klivit ännu mer tighta sedan vi började denna resa tillsammans. Vi har blivit ännu mer kåta av och med varandra och efter ett partnerbyte så avslutar vi alltid med grymt sex tillsammans.
Vi är fortfarande nybörjare men vi har inga planer på att sluta med detta på bra länge.
Så, JA, man kan ha grymt sex utan känslor MEN attraktion och personkemi krävs, iaf för oss.