-
-
Svar på tråden Attraherad av en arbetskamrat
-
Meddelande borttaget
-
Ja, hade jag svarat ja på en sån fråga så hade jag nog varit helt gränslöst sugen. Eller troligare så hade tvåan borrat ihop sig av osugenhet.Anonym (Big dick) skrev 2024-12-25 02:14:41 följande:Smart, fråga om du får borra henne i tvåan. Svarar hon ja så vet du!
-
Vad köpte du i julklapp till kollegan och vad fick du? Det kan ju eventuellt säga något om hon tycker om dig som vän eller kanske mer?Den svenske mannen skrev 2024-12-22 15:54:42 följande:
Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade tråden. I veckan var det sista gången före jul hon och jag sågs. Jag hade köpt en julklapp till henne. Jag hade ingen förhoppning att det skulle förändra något. Det kanske skulle kanske rentav vara så att hon skulle tycka det var en form av olämplig flirt på arbetsplatsen. Döm om min förvåning när det visade sig att hon köpt en julklapp till mig. Hon blev glad för den julklapp jag köpt. Vilket resulterade i en kram från henne. Det var en ovanligt lyckad dag. Har ni andra några relationer angående ovanstående ?
-
Fast jag kanske skulle ta ditt råd och fråga en läcker man på mitt jobb om jag får borra honom i mellangården:) Tror du att han går igång på det?Anonym (Big dick) skrev 2024-12-25 02:14:41 följande:Smart, fråga om du får borra henne i tvåan. Svarar hon ja så vet du!
-
Hur förtjust jag än hade varit i en man hade det varit droppen. Jag gillar inte sån typ av sex, så min attraktion hade dött direkt.
-
Det ska reaktioner och inte relationer.
-
Modigt att ge julklappar!Den svenske mannen skrev 2024-12-25 19:30:22 följande:
Det ska reaktioner och inte relationer.
Vad gav ni varandra? Har ni pratat privat under julen? -
För att behålla amonymiteten kan jag bara säga att det jag gav var av praktisk naturen och något dyrare än hennes. Att hon gav mig en julklapp var jag helt oförberedd på och mycket glad för. Vi har h?ft viss kontakt över Messenger under julen.
-
För övrigt undrar jag ifall det finns någon moderator på detta forum med tanke på allt trams som får förekomma i denna tråd.
-
Du kan anmäla inlägg som du vill ska tas bort.Den svenske mannen skrev 2024-12-26 08:40:24 följande:
För övrigt undrar jag ifall det finns någon moderator på detta forum med tanke på allt trams som får förekomma i denna tråd.
-
Meddelande borttaget
-
Jag skulle göra det men kan inte prata för andra.Anonym (Fara!) skrev 2024-12-25 02:53:51 följande:Fast jag kanske skulle ta ditt råd och fråga en läcker man på mitt jobb om jag får borra honom i mellangården:) Tror du att han går igång på det?