• Den svenske mannen

Attraherad av en arbetskamrat

höstas skedde en förändring i den organisation jag arbetar i så till vida att det anställdes ett antal personer som gör en del arbetsuppgifter som jag och några andra personer gjort tidigare. Jag kommer att gå i pension om inte allt för länge och fram till dess kommer jag att göra likvärdiga arbetsuppgifter som den person som anställts på min arbetsplats nu gör. Jag upplever följaktligen inte någon konkurrenssituation. Den som har anställts på min arbetsplats är en kvinna som är mer en femton år yngre än jag. Jag förstod ganska tidigt att hon är skild och att hon vid det tillfället hade någon form av pojkvän. Slentrianmässigt antog jag att det var hon som på något sätt tagit initiativ till skilsmässan. Lite senare förstod jag att pojkvännen gjort slut. Hon kom även vid ett tillfälle att berätta att hon i sitt äktenskap blivit dåligt behandlad av sin fd man som hon har två döttrar med. När deras skilsmässa inleddes bodde de utomlands där mannen hade ett bra arbete. Hennes öppna sätt har imponerat på mig och jag kan känna igen mig i mycket av det hon berättar. Jag har allt mer kommit att känna mig attraherad av denna kvinna. Jag skulle vilja ge henne den ömhet som tycks ha saknats i hennes tidigare relationer. Efter att ha tittat på hennes FB-sida anar jag att hon levt ett något "flashigare" liv än det jag lever för tillfället. Jag har dock i grunden en god ekonomi och skulle höja min konsumtionsnivå något. Nu undrar jag vad tror ni om åldersskillnaden ? Jag lägger en hel del tid på att hålla i gång min fysik. Kan hennes öppna sätt vara ett utslag av en modern datingkultur som jag inte tagit del av ? Har ni några tips på hur jag eventuellt håller i gång ett förhållande med denna betydligt yngre kvinna ? 
  • Svar på tråden Attraherad av en arbetskamrat
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fara!)
    Anonym (Big dick) skrev 2024-12-25 02:14:41 följande:
    Smart, fråga om du får borra henne i tvåan. Svarar hon ja så vet du! 
    Ja, hade jag svarat ja på en sån fråga så hade jag nog varit helt gränslöst sugen. Eller troligare så hade tvåan borrat ihop sig av osugenhet.
  • Anonym (Fara!)
    Den svenske mannen skrev 2024-12-22 15:54:42 följande:

Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade tråden. I veckan var det sista gången före jul hon och jag sågs. Jag hade köpt en julklapp till henne. Jag hade ingen förhoppning att det skulle förändra något. Det kanske skulle kanske rentav vara så att hon skulle tycka det var en form av olämplig flirt på arbetsplatsen. Döm om min förvåning när det visade sig att hon köpt en julklapp till mig. Hon blev glad för den julklapp jag köpt. Vilket resulterade i en kram från henne. Det var en ovanligt lyckad dag. Har ni andra några relationer angående ovanstående ?

Vad köpte du i julklapp till kollegan och vad fick du? Det kan ju eventuellt säga något om hon tycker om dig som vän eller kanske mer?
  • Anonym (Fara!)
    Anonym (Big dick) skrev 2024-12-25 02:14:41 följande:
    Smart, fråga om du får borra henne i tvåan. Svarar hon ja så vet du! 
    Fast jag kanske skulle ta ditt råd och fråga en läcker man på mitt jobb om jag får borra honom i mellangården:) Tror du att han går igång på det?
  • Anonym (Äckligt)

Hur förtjust jag än hade varit i en man hade det varit droppen. Jag gillar inte sån typ av sex, så min attraktion hade dött direkt.

• Anonym (Fara!)
    Den svenske mannen skrev 2024-12-25 19:30:22 följande:

Det ska reaktioner och inte relationer.

Modigt att ge julklappar! 

Vad gav ni varandra? Har ni pratat privat under julen?
  • Den svenske mannen

För att behålla amonymiteten kan  jag bara säga att det jag gav var av praktisk naturen och något dyrare än hennes. Att hon gav mig en julklapp var jag helt oförberedd på och mycket glad för. Vi har h?ft viss kontakt över Messenger under julen.

• Den svenske mannen

För övrigt undrar jag ifall det finns någon moderator på detta forum med tanke på allt trams som får förekomma i denna tråd.

• Anonym (Anmäl)
    Den svenske mannen skrev 2024-12-26 08:40:24 följande:

För övrigt undrar jag ifall det finns någon moderator på detta forum med tanke på allt trams som får förekomma i denna tråd.

Du kan anmäla inlägg som du vill ska tas bort.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (Fara!) skrev 2024-12-25 02:53:51 följande:
    Fast jag kanske skulle ta ditt råd och fråga en läcker man på mitt jobb om jag får borra honom i mellangården:) Tror du att han går igång på det?
    Jag skulle göra det men kan inte prata för andra. 
Svar på tråden Attraherad av en arbetskamrat