-
-
Svar på tråden Attraherad av en arbetskamrat
-
Någon robot är jag inte. Har du inte något vettigt att säga är det bättre du är tyst.
-
Vad jag vet är det slut med pojkvännen.
-
Jag förstår din invändnimg. Jag är dock inte någon högstatus man. Hade hon varit en golddigertyp borde hon ha andra jaktmarker. Det är därför jag börjar tro att hon har känslor som kan vara äkta.
-
Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade tråden. I veckan var det sista gången före jul hon och jag sågs. Jag hade köpt en julklapp till henne. Jag hade ingen förhoppning att det skulle förändra något. Det kanske skulle kanske rentav vara så att hon skulle tycka det var en form av olämplig flirt på arbetsplatsen. Döm om min förvåning när det visade sig att hon köpt en julklapp till mig. Hon blev glad för den julklapp jag köpt. Vilket resulterade i en kram från henne. Det var en ovanligt lyckad dag. Har ni andra några relationer angående ovanstående ?
-
Det ska reaktioner och inte relationer.
-
För att behålla amonymiteten kan jag bara säga att det jag gav var av praktisk naturen och något dyrare än hennes. Att hon gav mig en julklapp var jag helt oförberedd på och mycket glad för. Vi har h?ft viss kontakt över Messenger under julen.
-
För övrigt undrar jag ifall det finns någon moderator på detta forum med tanke på allt trams som får förekomma i denna tråd.