• Anonym (W)

Varför är så många 30+ kvinnor fula?

Det här är en seriös tråd och inte något som jag kopierat från de andra två trådarna. Jag har tänkt länge på att många 30+ kvinnor är fula och feta och vissa ser gamla ut redan i den här åldern. Hur kommer det sig? De som anstränger sig för att se yngre ut med skönhetsingrepp som botox och fillers ser snarare ännu äldre ut så det ger motsatt effekt.

Jag som 34-årig man vill ha en vacker kvinna i min ålder att skaffa barn med men det finns ingen och yngre kvinnor är inte lika mogna.
    Hur ska jag lyckas hitta en kvinna bland alla fula 30+ kvinnor?

• Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?
  • Anonym (Chloe)

Ja vi är alla så fula så du får nog ge upp tyvärr och leva ensam resten av livet. 

• Anonym (S)

Ni ser ju inte oss naturligt vackra på grund av att ni springer efter vissa plastic då ni kanske får sex direkt.
    Jag är 32 men ser ut att vara 22-25 och har inte gjort något, inte ens botox eller fillers (har väldigt bra gener) MEN jag vägrar ha sex med en man jag inte älskar och ser framtid med så männen i detta land tröttnar fort för de kan inte tänka med hjärnan.

• Anonym (Gapflabb)
    Anonym (S) skrev 2024-11-25 04:57:41 följande:

Ni ser ju inte oss naturligt vackra på grund av att ni springer efter vissa plastic då ni kanske får sex direkt.
    Jag är 32 men ser ut att vara 22-25 och har inte gjort något, inte ens botox eller fillers (har väldigt bra gener) MEN jag vägrar ha sex med en man jag inte älskar och ser framtid med så männen i detta land tröttnar fort för de kan inte tänka med hjärnan.

Haha, en komiker till som tror sig se tio år yngre ut.
    Så himla vanligt nu för tiden, att folk inte fattar att gemene man "ser yngre ut" än förr!

Otroligt komiskt!!!
  • Anonym (S)
    Anonym (Gapflabb) skrev 2024-11-25 05:33:34 följande:
    Haha, en komiker till som tror sig se tio år yngre ut.
    Så himla vanligt nu för tiden, att folk inte fattar att gemene man "ser yngre ut" än förr!

Otroligt komiskt!!!
    Varför komiker ? Det är vad folk säger till mig. Finns folk som ser naturligt yngre ut än sin ålder. Vet 20 åringar som ser äldre ut och 30 åringar som ser yngre ut. Allt är individuellt och inget konstigt. Min mamma som är 60 ser ut att vara 50 typ. Gener är gener. Inga botox och fillers kan köpa det.
  • Anonym (S)

Dessutom är min pojkvän 26 år och trodde jag var yngre.

• Anonym (Kvinna)

Jag är 34 år och ser ut att vara max 25 år och jag har inte gjort några skönhets ingrepp 

• Anonym (Borderlina)
    Anonym (Rob) skrev 2024-11-24 17:05:01 följande:
    Huva, avskyvärt.  För mycket fett , stora rumpor och bröst.  
    Är det så du ser ut ?
    Cherry är inte fet, och de andra två bär det bra och de är jättesnygga ändå. Nej, det är inte så jag ser ut.
  • Mrs Moneybags
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:10:56 följande:
    Varför är så många 30+ kvinnor fula?

Det här är en seriös tråd och inte något som jag kopierat från de andra två trådarna. Jag har tänkt länge på att många 30+ kvinnor är fula och feta och vissa ser gamla ut redan i den här åldern. Hur kommer det sig? De som anstränger sig för att se yngre ut med skönhetsingrepp som botox och fillers ser snarare ännu äldre ut så det ger motsatt effekt.

Jag som 34-årig man vill ha en vacker kvinna i min ålder att skaffa barn med men det finns ingen och yngre kvinnor är inte lika mogna.
    Hur ska jag lyckas hitta en kvinna bland alla fula 30+ kvinnor?

Du får nog finna dig i att förbli ensam då. 

De flesta av oss letar efter en kombination av utseende och inre egenskaper. Utseendet kommer garanterat förändras för samtliga människor på jorden med årens gång. De inre egenskaperna däremot, kan förbli desamma och dessutom förbättras med åren. 

Sannolikt är du ingen tiopoängare själv, även om många män anser sig vara några snäpp snyggare än de egentligen är. Det är ju ytterst få män över 30 som har platt mage t ex. Tyvärr väldigt oattraktivt! 
  • Anonym (Lovisa)

DETTA ÄR TILL 100% ALFAHANNEN/HALVSVENSK!

Och sedan går han in som Rob för att ge sig själv stöd. 

Jag känner igen hans sätt att uttrycka sig när det gäller hans kvinnohat. Han har skrivit att han har dejtat i 35 år (men skriver att han är 28). Men trots detta så har han ännu inte fått napp och därför är han så bitter. Han beskyller kvinnor över 30 år som fula, men ingen vet hur han själv egentligen ser ut. 

Och det är så patetiskt att klaga på kvinnor eftersom männen inte blir så mycket bättre då de tappar håret och lägger på sig. 

Så Ts är ett troll som livnär sig på negativ energi genom att kritisera kvinnor, vilket med största sannolikhet beror på att han inte träffar någon på grund av sitt beteende. Och kanske även sitt utseende? 

Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?