• Anonym (W)

Varför är så många 30+ kvinnor fula?

Det här är en seriös tråd och inte något som jag kopierat från de andra två trådarna. Jag har tänkt länge på att många 30+ kvinnor är fula och feta och vissa ser gamla ut redan i den här åldern. Hur kommer det sig? De som anstränger sig för att se yngre ut med skönhetsingrepp som botox och fillers ser snarare ännu äldre ut så det ger motsatt effekt.

Jag som 34-årig man vill ha en vacker kvinna i min ålder att skaffa barn med men det finns ingen och yngre kvinnor är inte lika mogna.
    Hur ska jag lyckas hitta en kvinna bland alla fula 30+ kvinnor?

• Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?
  • Anonym (Love)
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:23:00 följande:
    Klart man blir bitter när man inte kan hitta en naturligt vacker kvinna bland alla duckface. Ensam är jag inte och jag ser bra ut för min ålder så jag ska inte behöva sänka mina krav mer än jag redan behövt göra 
    Då så. Ditt val. 
  • Anonym (Onatur)
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:30:27 följande:
    Kvinnor verkar tro att vi män gillar sådana kvinnor och finns säkert de som gör men jag vill ha en klassisk skönhet 

Ja alltså det ansikte som är minst fixat är oftast det som upplevs som klassisk skönhet. Tex ögonbryn kan plockas for att få till en form som tjejer tror att man borde ha fast som inte alls passar just den tjejen. Gör om sig efter en och samma mall. Likadana jävla Barbie duckface med glänsande partier i ansikte som hilight. Sååå boring

Fattar inte grejen med alla lager smink. Känns bara som något främst kvinnor tror att de måste och känner sig trygga i. Otrygga utan för att de då inte vet hur de borde och får vara. 

• Anonym (.)
    Anonym (W) skrev 2024-11-23 19:10:56 följande:
    Varför är så många 30+ kvinnor fula?

Det här är en seriös tråd och inte något som jag kopierat från de andra två trådarna. Jag har tänkt länge på att många 30+ kvinnor är fula och feta och vissa ser gamla ut redan i den här åldern. Hur kommer det sig? De som anstränger sig för att se yngre ut med skönhetsingrepp som botox och fillers ser snarare ännu äldre ut så det ger motsatt effekt.

Jag som 34-årig man vill ha en vacker kvinna i min ålder att skaffa barn med men det finns ingen och yngre kvinnor är inte lika mogna.
    Hur ska jag lyckas hitta en kvinna bland alla fula 30+ kvinnor?

Men snälla... dra ihop en klubb med de andra trådarna där ni kan sitta och intala er själva hur "snygga" ni är och hur fula alla andra är. Tills ni skrumpnar och inser hur fula ni är inifrån och UT.
  • Anonym (Leta vidare)

Du är alltså inte attraherad av utseendet hos kvinnor över trettio, oavsett vad de gör med det. Då finns det ju inte så mycket du kan göra åt saken annat än att fortsätta leta och hoppas att det åtminstone finns någon som lever upp till dina krav och att denna kvinna är intresserad av dig.

• Anonym (Man)

Smaken är som baken delad. Dom är fula i dina ögon. I någon annans ögon är dom vackra. Precis som att vissa tjejer kanske inte gillar ditt utseende men andra tycker du ser bra ut. Fattar allvarligt inte vad du vill få ut av tråden? Alla tycker vi olika och det är väl en jävla tur det.

• Anonym (Bevis på)

bevis på att vissa män saknar hjärnceller.

hur många män brölar inte dag ut och dag in om att kvinnor borde sänka sina krav. men det går minsann inte för män att sänka sina krav 😂

dessa mäns slutsats: kvinnor bör vara kravlösa, kåta och tacksamma. Allt för att behaga dessa män som tror sig vara guds gåva till mänskligheten.

hoppas verkligen att ingen av dessa hycklande män någonsin får en dotter. tänk att få en uppväxt präglad av sådan misogyni. Stackars barn!!!

• Anonym (Borderlina)

Det finns jättevackra och sexiga kvinnor över 30. Förutom ansiktet så ser jag bättre ut nu som 32 än när jag var 22. Vill du ha exempel på vackra kvinnor på 30 eller över så tycker jag att du skall kolla in modellerna Emanuelly Raquel, Mycherrycrush och Amouranth.
     Du kan inte hitta 20 åringar som ser bättre ut än dem.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-11-24 17:01:11 följande:

Det finns jättevackra och sexiga kvinnor över 30. Förutom ansiktet så ser jag bättre ut nu som 32 än när jag var 22. Vill du ha exempel på vackra kvinnor på 30 eller över så tycker jag att du skall kolla in modellerna Emanuelly Raquel, Mycherrycrush och Amouranth.

Huva, avskyvärt.  För mycket fett , stora rumpor och bröst.  
    Är det så du ser ut ?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-11-24 17:01:11 följande:

Sök istället på Emily bloom det material hon gjorde för hegre när hon var ung är idealkvinnan.
  • Core

En stilla undran. Om du själv håller så hög kvalitet kan det väl inte vara så svårt att hitta en vacker kvinna oavsett ålder? 

Svar på tråden Varför är så många 30+ kvinnor fula?