Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Hjärtat

Helt opassande. Förstår att du känner dig obekväm! Säg ifrån nästa gång du ser honom, eller åtminstone om det händer igen. Spänn ögonen i honom och säg till att det verkligen inte är lämpligt att säga så till okända unga kvinnor.

• Anonym (K)
    Anonym (FörutsägbareRune) skrev 2024-11-22 15:45:00 följande:
    Hur vet du att TS är en ung kvinna?
    Kvalificerad gissning.
  • Anonym (K)
    Gaskarl skrev 2024-11-22 16:59:36 följande:
    Hur vet vi att TS är en kvinna, dessutom ung?
    Kvalificerad gissning.
  • Anonym (K)

Märkligt att så många i tråden försöker släta över den där mannens beteende mot ts. Att kalla en främling för "hjärtat" är i bästa fall för familjärt, i värsta fall förminskande. Oavsett inte alls ok.

Dessutom berättar ts att hon (ja jag gissar fortfarande att ts är en hon!!! och hon får gärna motsäga mig om jag har fel och det istället gäller en medelålders man eller nåt) lider av olika slags ångest, men det slätas också över i stort sett, hon ska minsann bara tåla detta. Aldrig!

Jag, som inte lider av ångest på detta sätt, skulle också ha hajat till och antagligen sagt ifrån. Inte på ett aggressivt, men ändå markerande sätt.

• Anonym (K)

Gränslösa människor verkar det då finnas gott om!

• Anonym (K)
    Anonym (FörutsägbareRune) skrev 2024-11-22 17:44:37 följande:
    Är snarare du som har jävligt snäva gränser.
    Jag ska börja kalla alla för lilla gubben och lilla stumpan så får vi se hur länge det håller! För det var väl helt ok va gullet, att kalla folk för söta små saker?
  • Anonym (K)
    Gaskarl skrev 2024-11-22 17:37:54 följande:
    Alla behövs. 
    Håller inte med bubben. Kan tänka mig bra många människor som världen hade klarat sig utan.
  • Anonym (K)
    Anonym (FörutsägbareRune) skrev 2024-11-22 17:48:21 följande:
    Som sagt, är snarare hos dig problemet ligger.
    Varför tror du det lilla vän?
  • Anonym (K)
    Anonym (FörutsägbareRune) skrev 2024-11-22 17:52:45 följande:
    För att du blir uppjagad över något som uppenbarligen sades med välmening.
    Uppjagad? Den som sa ne den va ne, eller hur var det nu hjärtat?
  • Anonym (K)
    Anonym (FörutsägbareRune) skrev 2024-11-22 18:06:23 följande:
    Ja, jag tolkar dina inlägg som att du är upprörd över att en man försökte visa vänlighet.
    Nämen hu då, så man kan tolka fel, lilla vän.
Svar på tråden Hjärtat