Kanske du kan komma fort därför du vill ha att han kommer fort.
jag kommer fort då tappar jag kåthet medan hon är kvar och har inte fått orgasm det blir i te roligt för henne eller hur?
Aha ok! Nej jag får aldrig orgasm vid sex, aldrig fått och ser inte det som ett problem då jag fixar det själv. Därför jag föredrar sex som går fort så att man kan göra annat sen
Anonym (Undrar) skrev 2024-11-21 12:02:25 följande:
Vad tycker din man om att du upplever sexet som tråkigt? Är han nöjd bara han får sitt? Hur ofta har ni sex? Om man har mera sällan går det ofta fortare, men det kanske han inte vill.
Det vet han inte om. Måste jag säga det? Han är nöjd, jag är nöjd, måste man säga något då?
Måste och måste...men bra kommunikation är ju grunden till allt bra sex.
Hur vet du att han är nöjd om ni inte pratat om det? Och du verkar ju inte nöjd på riktigt, bara nöjd över att "plågan" snabbt går över.
Jag är nöjd och han är nöjd. Vad var svårt att förstå? 😂
Anonym (Undrar) skrev 2024-11-21 12:35:34 följande:
Jag tror att om det inte går för henne så är hon nöjd om det blir ganska kort, men om hon får orgasm så är det så skönt att det är värt att hålla på länge för att nå dit. Jag hoppas verkligen att hon inte fejkar orgasm. Då borde hon väl göra det oftare. Nu händer det kanske en gång av tio, kanske lite oftare.
Fejka orgasm gör man såklart inte varje gång, inte trovärdigt annars 😅