• Anonym (D)

Vad tro

Vi har precis blivit ihop men jag gillar ändå inte att han har kvar Tinder profilen. Ja vi träffades där och jag vet inte om han är aktiv men den finns kvar. Jag avmatchar inte endast för att ha koll på honom. Men vad ska jag tro ? Vilka är röda flaggorna att se upp för om man träffar någon via dating app ?

• Svar på tråden Vad tro
  • Anonym (E)
    Anonym (D) skrev 2024-11-20 17:30:19 följande:
    Får väl lägga fram det även om jag tycker han skulle gjort det.
    Varför skulle just han ha gjort det? Det är väl bådas ansvar lika mycket.
  • Anonym (D)

Frågade lite lätt varför han hade Tinder från första början. Hoppades att han där och då skulle typ fråga om jag har kvar eller att vi tar bort men nej.

• Anonym (D)

Idag avmatchade han men säger inget till mig. Hur ska jag veta om det är avmatchning eller att han tagit bort profilen?
    Tänker om han hade tagit bort profilen så hade han väl sagt även åt mig att ta bort?

• Anonym (Bm.l)

Varför har du kvar tinder? Han kanske undrar detsamma om dig. Eller tänker kanske att om du har kvar den så kan ju han också ha kvar den.

• Anonym (Jm)

Oj knepigt 

Risken är väl att han kommit på att du kollar och därför avmatchat

• Aliona

Ytterligare en tråd med tjejer som inte vågar eller vill prata med sina killar utan vill att de ska läsa ens tankar och att okända människor på Internet ska berätta vad killen tänker. 

För Guds skull - prata med varandra! Fråga honom! 

Och innan du upprepar att du tycker att han ska ta upp det: Det är du som undrar så du får ta ansvar för att ta upp frågan! Om du inte vill så släpp ämnet. 

Det finns inte en chans att bygga ett lyckligt förhållande om man går runt tysst och förväntar sig saker. 

• Anonym (T)

Du kan inte gå runt och hoppas på att andra ska veta dina gränser. Du måste vara tydlig i ett förhållande om hur du önskar ha det, vad som får dig att må bra osv.

Du säger helt enkelt att hej jag tycker att detta, vi känns riktigt bra, och därför så tänker jag radera mina dejting appar och jag skulle önska att du också gör det.

Säger han absolut så är ni rätt för varandra vill han inte så kommer du antagligen inte trivas i förhållandet ändå. Slösa inte eran tid med någon som är fel. 

Lycka till ❤️

• Anonym (D)

Han säger att han inte vet att han inte använder Tinder. Märkligt hur information och kilometer kan uppdateras av sig självt...

• Aliona
    Anonym (D) skrev 2024-12-03 10:28:37 följande:

Han säger att han inte vet att han inte använder Tinder. Märkligt hur information och kilometer kan uppdateras av sig självt...

Du frågade om röda flaggor. Att inte lita på en partner är en röd flagg. För det mesta handlar det om osäkerhet hos den som inte känner tillit, men det kan också vara något som den andra personen gör. 

Litar du inte på honom? Då är det inget att satsa på. 

Svar på tråden Vad tro