• Anonym (f)

Gåvor. Muta

Det där kan vara rejält känsligt, om du ger en liten chokladkaka av personens favoritgodis så visst men en mer "riktig" present hade jag undvikit.

• Anonym (f)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-11-20 13:57:43 följande:
    Har du lässvårigheter eller?!
    VAR någonstans i min text ser du att jag vill ge en present till en vårdtagare??
    Jag väntar! Citera gärna mitt inlägg och markera VAR JAG SKREV DET!

"men får man som vårdpersonal ge gåva till sin vårdtagare man är kontaktperson till?"

Hejhopp så aggresiv....

• Anonym (f)

Så ett helt vanligt ämne, varför så aggressiv då?

• Anonym (f)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-11-20 14:05:58 följande:
    Lässvårigheter du också ser jag!
    VAR står det att JAG ska ge gåva???
    FÅR MAN, står det. Det är en allmän fråga!
    Men vad i helvete... Så det är ok att gå lös på någon som trodde att du var den eventuella givaren i historien? Vad spelar det för roll?
  • Anonym (f)

Så att en person missförstod och trodde att en tråd på FL som oftast utgår från eget perspektiv gör att du får ett mentalt bryt i tråden istället för att skriva en tydligare trådstart från början. Jahapp. Grammatiken verkar inte direkt vara prioriterad även av dig så vad är problemet?

• Anonym (f)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-11-20 14:11:37 följande:
    Ja, det är det! Du TRODDE. Sitt inte och anta en massa i första början utifrån en text! Lär dig läsa ordentligt 
    Nej jag trodde inte ett skvatt. Du verkar däremot tro en hel del i en väldigt aggressiv ton som nu lär ha förstört vad som kunde varit en bra diskussionstråd.
  • Anonym (f)

Ja, lika anonym som duNalle

Vad är detta ens? Varför är du så arg? Jobbar du verkligen med människor om du är så lättantändlig?

Svar på tråden Gåvor. Muta