• Anonym (Nej)

Är det jag som är känslig eller var det fel?

Nej, han borde ha förvarnat.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Anonymus) skrev 2024-11-19 12:24:07 följande:

Tack för era svar. Jag vet att det bästa vore att prata ut om situationen. Men jag är rädd för att han ska bli upprörd och skuldbelägga mig. Har inte klarat av att träffa honom sedan detta och vet inte om jag kan göra det på ett tag framöver heller. 

Gör slut. Det är det bästa. Han respekterar inte dig, behandlar dig som en kn*lldocka och du är rädd för hans reaktioner, du klarar inte ens av att träffa honom. Det säger allt.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonymus) skrev 2024-11-19 12:43:51 följande:

Problemet är att han inte alls verkar kunna förstå att det kan ha känts jobbigt för mig. För efteråt skickade han ett meddelande och frågade om det var lika fantastiskt för mig som det var för honom?

Man kan svara: Nej det var verkligen inte fantastiskt på något sätt att bli tvångskn*llad i munnen, särskilt som du vet att jag har traumatiska upplevelser sedan tidigare! Du har svikit mitt förtroende och jag litar inte ett dugg på dig längre!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonymus) skrev 2024-11-19 13:30:24 följande:

Dessutom känner jag mig så smutsig, typ som en prostituerad. För det här var tydligen något som han planerat länge och sen visste han att jag inte hade råd att åka dit så han betalade min resa och gav mig annat efteråt. Det har han aldrig gjort innan. Ska jag tolka det som att det var viktigare för honom att få bli avsugen än att respektera mina känslor och gränser..?

Ja. Det här var uttänkt. På med ögonbindel så passar han på att göra allt han vill, typ. Men DU ska inte behöva känna dig smutsig för att han utnyttjade dig sexuellt. Du är ett offer i detta och blev utsatt för saker som du inte hade gett samtycke till, och inte var beredd på.
  • Anonym (Nej)
    Motherinlaw skrev 2024-11-20 15:52:44 följande:

Som vanligt när det kommer till kvinnor och män så tror kvinnor bara att männen ska förstå vad dem vill medans männen säger det rakt ut. 

Du får vara tydligare helt enkelt, han är inte tankeläsare! 

"Älskling, det är ok att du har ögonbindel på mig, men jag är inte ok med att du utnyttjar mig sexuellt för det", ska man verkligen behöva gå igenom sånt med en normalt funtad person...? Ska man specificera en lista av saker som är ok eller inte ok kanske? Antingen vet man att man har samtycke eller så får man utgå från att man inte har det. TS eller andra kvinnor ska inte behöva täcka in varenda möjlig aspekt som en man kan komma att tänka på att han gör utan att hon är förberedd, införstådd och i samtycke.
  • Anonym (Nej)
    Motherinlaw skrev 2024-11-20 15:52:44 följande:

Som vanligt när det kommer till kvinnor och män så tror kvinnor bara att männen ska förstå vad dem vill medans männen säger det rakt ut. 

Du får vara tydligare helt enkelt, han är inte tankeläsare! 

Av nyfikenhet, exakt vad var det ts kille sa "rakt ut"? Och hur ska hon kunna vara tankeläsare och veta vad han tänkte göra med henne? Saker de aldrig hade gjort förut dessutom?
Svar på tråden Är det jag som är känslig eller var det fel?