Inlägg från: Anonym (Anonymus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonymus)

Är det jag som är känslig eller var det fel?

Häromdagen när jag och min kille skulle vara intima ville han sätta ögonbindel på mig och ?ta hand om mig?. Sagt och gjort, inget särskilt med det. Men efter ett tag fick jag hans kuk inkörd i munnen från ingenstans. Jag har inget emot att suga. Men jag vill gärna vara med på det. I den här situationen var det helt oväntat och ärligt talat mot min vilja. Och min kille är väl medveten om att jag har varit utsatt för sexuella övergrepp sedan jag var litet barn och sedan genom hela livet. Är det jag som är känslig pga allt jag varit med om eller var det inte helt okej gjort att bara göra så mot någon som har ögonbindel och inte vet vad som händer?

• Svar på tråden Är det jag som är känslig eller var det fel?
  • Anonym (Anonymus)

För att jag tänker att det kanske är jag som är överdrivet känslig bara, och i så fall kommer han säkert bli jättearg ifall jag tar upp det. Så ville bolla det lite med andra först.

• Anonym (Anonymus)

Vi har faktiskt aldrig haft oralsex innan då det dels är ett rätt nytt förhållande dels har jag lite svårt för det pga massa traumatiska händelser i mitt liv. Och det vet han om. Och jag önskar att han låtit första gången varit på mitt intiativ och med min vilja, inte såhär. För när det känns rätt har jag som sagt inget emot det. Men såhär när jag inte alls var beredd tog det mig tillbaka till massa obehagliga minnen. 

• Anonym (Anonymus)

Tack för era svar. Jag vet att det bästa vore att prata ut om situationen. Men jag är rädd för att han ska bli upprörd och skuldbelägga mig. Har inte klarat av att träffa honom sedan detta och vet inte om jag kan göra det på ett tag framöver heller. 

• Anonym (Anonymus)

Tack snälla för ditt svar. Det gick rätt in i hjärtat. Tänkte att det var mig det var fel på som överreagerade och kände såhär. 

• Anonym (Anonymus)

Problemet är att han inte alls verkar kunna förstå att det kan ha känts jobbigt för mig. För efteråt skickade han ett meddelande och frågade om det var lika fantastiskt för mig som det var för honom?

• Anonym (Anonymus)

Dessutom känner jag mig så smutsig, typ som en prostituerad. För det här var tydligen något som han planerat länge och sen visste han att jag inte hade råd att åka dit så han betalade min resa och gav mig annat efteråt. Det har han aldrig gjort innan. Ska jag tolka det som att det var viktigare för honom att få bli avsugen än att respektera mina känslor och gränser..?

• Anonym (Anonymus)

Om någon säger att den ska sätta på mig ögonbindel och ta hand om mig, då tänker jag att det ska handla om mig och min njutning, allra helst eftersom det brukar vara så när min kille säger så. Att han dessutom skulle prova något helt nytt när jag inte såg något som jag dessutom har uttryckt tydligt att jag har svårt för, det räknade jag inte med och det har jag aldrig gett samtycke till. Han hade planerat detta noggrant och när jag sa att jag inte hade råd att åka till honom betalade han min resa så att jag kunde komma och få uppleva hans överraskning, som han så fint kallade det.

Svar på tråden Är det jag som är känslig eller var det fel?