Inlägg från: Anonym (Ett par högljudda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ett par högljudda)

Mäns penisfixering

Tecum skrev 2024-11-19 16:55:59 följande:

Efter att ha läst ett antal trådar på FL är min uppfattning att kvinnor är mer fixerade vid kukstorlek än män. Många säger att de inte tänder på mannen eller kan njuta av sex om inte den erigerade penisen har en viss (läs avsevärd) storlek. Medan männen inte har några problem att njuta varken av sin lilla penis eller kvinnors bröst oavsett storlek... 

Jag tror det är en kombination av män uppbackade av ett litet antal högljudda kvinnor som skapar en illussion av att kvinnor är penisfixerade. Männen är män, och den lilla gruppen kvinnor pratar alltid om sex och penisar och saknar andra intresseområden.
  • Anonym (Ett par högljudda)
    Tecum skrev 2024-11-19 21:49:44 följande:
    Tja, jag vet inte... I studier typ enkäter tenderar folk att svara "korrekt" och följer det man tror är vad utfrågaren vill höra. Vilket är att storleken inte har någon betydelse. Men jag håller med om att det är en minoritet av kvinnor som är kukfixerade irl.

Men jag stör mig på att män utmålas som kukfixerade medan kvinnor påstås inte bry sig alls. Det är bevisligen fel, En hel del kvinnor bryr sig men drar sig för att säga eller erkänna det då det är något varken de eller mannen kan göra något åt. 
    Att män är bekymrade och undrande om de duger är inte så konstigt då kuken är ett väsentligt redskap för att både tillfredsställa honom själv och kvinnan. Plus att den ska bli hård och hålla sig hård tillräckligt länge. Slick och smek kan inte ersätta den.
    Och trådar som betonar vikten av grovlek och längd spär på mäns osäkerhet.
    Jag upplever att de kvinnor som pratar om penisstorlek bara är intresserade av sex och saker som rör sex och är väldigt jobbiga för andra kvinnor att ha att göra med mer än 5 minuter. Män verkar uppskatta dessa kvinnor. 
Svar på tråden Mäns penisfixering