Inlägg från: Anonym (Qwerty) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Qwerty)

Mäns penisfixering

Tecum skrev 2024-11-19 16:55:59 följande:

Efter att ha läst ett antal trådar på FL är min uppfattning att kvinnor är mer fixerade vid kukstorlek än män. Många säger att de inte tänder på mannen eller kan njuta av sex om inte den erigerade penisen har en viss (läs avsevärd) storlek. Medan männen inte har några problem att njuta varken av sin lilla penis eller kvinnors bröst oavsett storlek... 

För det första, det är inte kvinnor som startar dessa trådar. För det andra, du verkar blunda för de kvinnor som skriver att de inte bryr sig om storleken, samt att det bara är ett fåtal som skriver att storleken är viktig. De flesta bryr sig inte och sitter inte och skriver det på FL. 

Sedan är det konstigt att du missat alla trådar av män som handlar om de inte mår bra av sin lilla penis. Konstigt att du inte lägger märke till dom, men till de kvinnor som vill ah en stor. 

Att utgå från att FL på något vis skulle spegla verkligheten är ju bara dumt och i vissa fall korkat. 

Detta är så typiskt dig, nu fick du chansen att trycka till kvinnor igen. 
  • Anonym (Qwerty)
    Tecum skrev 2024-11-19 21:49:44 följande:
    Tja, jag vet inte... I studier typ enkäter tenderar folk att svara "korrekt" och följer det man tror är vad utfrågaren vill höra. Vilket är att storleken inte har någon betydelse. Men jag håller med om att det är en minoritet av kvinnor som är kukfixerade irl.

Men jag stör mig på att män utmålas som kukfixerade medan kvinnor påstås inte bry sig alls. Det är bevisligen fel, En hel del kvinnor bryr sig men drar sig för att säga eller erkänna det då det är något varken de eller mannen kan göra något åt. 
    Att män är bekymrade och undrande om de duger är inte så konstigt då kuken är ett väsentligt redskap för att både tillfredsställa honom själv och kvinnan. Plus att den ska bli hård och hålla sig hård tillräckligt länge. Slick och smek kan inte ersätta den.
    Och trådar som betonar vikten av grovlek och längd spär på mäns osäkerhet.

Det är män som skriver kuk-trådar. Det är män som undrar om de duger, undrar om andras storken, undrar vad kvinnor tycker osv. 

Då ser det ut som att män är kuk-fixerade och män spär på andra mäns osäkerhet. 

Dvs, detta är ett problem skapat av män. 

• Anonym (Qwerty)
    Tecum skrev 2024-11-19 18:10:53 följande:
    Jag har inte tryckt till någon, faktum är att fler kvinnor än man tror bryr sig om storleken och det är givetvis okej. Och jag hänvisade också till FL inte till verkligheten. Du bara letar fel.

Visa underlag på att kvinnor bryr sig mer än män. 

Nej, du skrev inte att kvinnor på FL bryr dig om storleken, du skrev att kvinnor bryr sig om storleken. 

Sedan upprepar du det i dina andra inlägg. 

• Anonym (Qwerty)
    Tecum skrev 2024-11-21 07:19:18 följande:
    Penetration är MER uppskattade av män men en stor majoritet kvinnor vill ha penetration, även de som inte kommer av den. Så här får du tänka om, du talar inte för alla.

Men du talar gärna för alla kvinnor. Även de som säger att storleken inte spelar någon roll dissar du, för du tror de ljuger. Passar det inte in i din världsbild kan det inte vara sant.  

Svar på tråden Mäns penisfixering