Inlägg från: Anonym (Koffi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Koffi)

Mitt ex skrämmer mig

Ts skulle kunna ringa och rådfråga polisen. Tycker inte heller att han ska kontaktas.

• Anonym (Koffi)
    Anonym (Jo) skrev 2024-11-18 22:33:56 följande:
    Det är stalker varning vid sånt beteende 
    tror det passerat stalkervarning och övergått till stalker.
  • Anonym (Koffi)
    Tow2Mater skrev 2024-11-18 22:49:28 följande:
    Nej, men precis som många dumpade tjejer fortsätter de gora det tills de får ett propert avslut for att kunna gå vidare.
    Vad är det här för könskrigande? Är många dumpade tjejer stalkers?
  • Anonym (Koffi)
    Tow2Mater skrev 2024-11-18 23:11:17 följande:
    Så kan man ju beskriva de flesta i perioder. Speciellt många kvinnor.
    Könskrigare.
  • Anonym (Koffi)

Så för att enl tow2mater så är många kvinnor manipulativa och jobbiga, många kvinnor enligt tow2mater anser sig ha rätt till ett möte vid dumpning. (Ingen källa)

och att DET ska vara anledningen till att ts ska kontakta sin potentiellt farliga stalker, gärna öga mot öga.

• Anonym (Koffi)
    Tow2Mater skrev 2024-11-18 23:14:19 följande:
    Ja de brukar skriva trådar här och undra hur de ska höra av sig, hur ofta och vad de ska göra för att kunna få män tillbaka, etc.
    Enda könskrigare i den här tråden. Är. Ju.du.

Det börjar bli mossigt, avskyr när någon hittar på saker med den där evigt toffliga offerretoriken. 

(stackars män som råkar ut för manipulativa kvinnor och könskrigande kvinnor, buhuuu)
  • Anonym (Koffi)
    Anonym (R) skrev 2024-11-18 23:17:07 följande:
    Kan förstå vad du menar men här verkar det som att ts ex inte varit bra mot henne. Förstår inte varför du drar in könsfrågan. Vad spelar det för roll? Se det som en människa som oavsett kön ber om råd kring ett ex. Skit i "om det var man eller kvinna".
    Eller hur.
  • Anonym (Koffi)
    Anonym (R) skrev 2024-11-18 23:41:09 följande:
    Nja, håller inte med. Läste precis igenom allihop. Du började direkt dra in könssnack kvinnor och jämföra. Detta om "kvinnor" fanns i samtliga inlägg. Hör inte till saken vilket kön som är värst eller bäst. Tycker bara det är löjligt. Bättre att hålla sig till ämnet som handlar om en människa som känner sig stalkad av ett ex.

Jag har läst trådar skapade av både män och kvinnor där man vill lyckas få tillbaka någon, kontakta osv. Aja...
    Skulle önska att könskrigandet hålls borta och människan syns. Jag är så trött på klimatet tow2mater uppvisar.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Mitt ex skrämmer mig