• Anonym (Tjej i nöd)

Min partner ligger med mig när jag sover

Hej,
    Jag har en fråga.
    Min kille har några gånger väckt mig med att påbörja ett samlag, det har jag inte haft något problem med för det är ett ganska mysigt sätt att vakna på.
    Men igår så somnade  jag mitt på dagen och vaknade till av att han försökte föra in sin penis i mig, jag fortsatte låtsas sova för att se vad han skulle göra men han fortsatte och försöka ha sex med mig trots att jag sov.

Är detta konstigt och vad hade ni gjort?

• Svar på tråden Min partner ligger med mig när jag sover
  • Anonym (Agathon Sucks)

Frågat om det är nån knepig fetish eller varför han gör så samt förklarat att en vacker dag lyckas han göra sig skyldig till våldtäkt.

• Anonym (Mmm)

Prata med honom. Klart att man kan ha sex på det sättet, men det bygger ju på ett samtycke i förväg.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Tjej i nöd) skrev 2024-11-18 12:30:13 följande:
    Min partner ligger med mig när jag sover

Hej,
    Jag har en fråga.
    Min kille har några gånger väckt mig med att påbörja ett samlag, det har jag inte haft något problem med för det är ett ganska mysigt sätt att vakna på.
    Men igår så somnade  jag mitt på dagen och vaknade till av att han försökte föra in sin penis i mig, jag fortsatte låtsas sova för att se vad han skulle göra men han fortsatte och försöka ha sex med mig trots att jag sov.

Är detta konstigt och vad hade ni gjort?

Nejnejnej detta är inte normalt om det inte så till vida är något man sagt att man önskar. Det är övergrepp utan samtycke. 
  • Anonym (Total begreppsförvirring)

Är verkligen våldtäkt ?ett ganska mysigt sätt att vakna på??

Hur mår ni som tycker det?

• Aliona
    Lynx123 skrev 2024-11-18 12:37:37 följande:

Det är våldtäkt.

Samtycker ts så är det inte våldtäkt. 
  • Anonym (Li sa)

Jag skulle gärna bli väckt på detta sätt.

• Aliona

Det är lite udda, men samtycker båda så är det inget fel. Och nej, det är inte automatiskt våldtäkt. Men ni bör prata om gränser så att det är helt solklart för er båda. 

• Anonym (Mamma till 5)
    Anonym (Total begreppsförvirring) skrev 2024-11-18 13:10:39 följande:

Är verkligen våldtäkt ?ett ganska mysigt sätt att vakna på??

Hur mår ni som tycker det?

Jag mår utmärkt hur mår du själv? Och svar JA att ha sex med någon som sover klassas som våldtäkt.  
  • Tukt

Tror inte riktigt han förstår vad han gör. Ni måste prata om det där-

Svar på tråden Min partner ligger med mig när jag sover