Han vill inte ha sex eller ta på mig
Avsugning är absolut ingen ersättning för penetration för mig. Det är inte nära i upplevelse. Det är kul som en del av mer sex men mycket sällan ensamt. Min uppfattning är att de flesta som tycker det har problem att prestera vid penetration och därför vill ha det hellre. Jag tror därför inte det har alls med själviskhet eller narcissim att göra. Han erkänner inte att han har låg drift, lågt behov av närhet etc etc.
Oviljan att röra vid dig, gosa, smeka, ge komplimanger och ligga är alla tecken på att han har lägre krav på kärleksspråk.
För mig är det främmande att man kan vilja leva utan att bekräfta varandra, röra vid varandra, ligga etc.
Enda lösningen jag ser är att ni kommer överrens om hur ni ska ha det. Tex om han vill var annan månad och du två gånger i veckan. Och finner något ni båda gillar ok (tex 1 gång varanann vecka). Gosar i sängen varannan dag. 1 komplimang per dag. X antal kramar etc etc.
Att leva utan kärlek är en stor uppoffring. Tråkigt med barn inblandade då det samtidigt är fruktansvärt för dem att inte ha båda föräldrarna i hemmet och ett hem.
Jag hoppas ni kan finna en fin kompromiss.
För andra som läser detta rekommenderar jag att man inte parar ihop sig med någon som inte matchar ens kärleksspråk. Och det nonsens jag läser om att det ska avta kraftigt efter en förälskelsefas är trams (max är kanske 40% ner och det är väldigt mycket).