Inlägg från: Anonym (U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (U)

Han vill inte ha sex eller ta på mig

Mäns sexualitet är ett under för mig. Ännu hopplösare blir det när de inte vill kommunicera med en. Om han inte börjar prata strax så gör du bäst i att lämna. Självisk? Lite kanske, men ibland måste man vara det. Barnet kommer inte lida mer än någon annan. Hur länge sen var det ni fick barnet?

• Anonym (U)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-18 18:59:38 följande:
    Gäller det åt andra hållet med? Ska killar dumpa för att kvinnan inte utför vissa saker? Eööer handlar din kommentar om "girlpower"? Inte hört nått så korkat som dumpa för en sån grej. Han kan väl göra annat ist? 
    Alltid nån kille som tror att han kommer med ett smart argument när han vänder på steken...

Gäller det åt andra hållet? Ja det är väl upp till var och en att bestämma om man vill leva I en relation utan oralsex eller ej. Ingen tvingar någon till någonting. Jag hade då sagt tack och adjö om min kille slutade gå ner på mig. Till skillnad från TS man så fattar ju jag att jag givetvis måste ge min partner det som jag önskar av honom.
  • Anonym (U)
    Anonym (Eller) skrev 2024-11-19 02:56:46 följande:
    Och du stör dig på killar som vänder på könsrollerna för att det stämmer?
    På vilket sätt stämmer det? Killar får för all del lämna om tjejen inte vill ge avsugningar.

Detta är något slags offerkoftafasoner.
  • Anonym (U)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-19 12:15:57 följande:
    Eller så har killar fått höra massor av saker när vi lämnat för diverse saker. Men när tjejer lämnar så är det uppmuntrande kommentarer osv. Varför är det så kan man tänka sig. Läst många trådar där kvinnor hyllar kvinnors otroheten. Skilsmässor (med udda grunder) men så fort en man funderat på det så är han vidrigast i världen med EXAKT samma tänk o åsikter som kvinnan. 
    Mäns handlingar brukar hyllas av män och förkastas av kvinnor. Och vice versa. Kan tyckas att det finns dubbelmoral från båda könen. Inte alla, men hos några individer. Att du nu hänger på ett forum där majoriteten är kvinnor säger ingenting om hur verkligheten ser ut. 
  • Anonym (U)
    ITrust skrev 2024-11-19 20:18:58 följande:
    Så funkar det väl ändå inte. Bara för att jag suger av min partner så innebär det inte att jag förväntar mig att han då ska utföra oralsex på mig enbart för att jag gjorde det på honom. Vilken otroligt obehaglig och tråkig syn man har på saken då. Man gör väl något för att man tycker om det, inte för att det finns någon slags förväntning om att man måste återgälda tjänsten. Jag till exempel är inte så förtjust i att få oralsex, det är inte så jävla fantastiskt. 
    Nu vände du ju på det jag skrev. Jag skrev att JAG förväntar mig att min partner går ner på mig och då har min partner givetvis rätt att förvänta detsamma av mig. Jag ger mer än gärna avsugningar tillbaka. Men man ska GE OCH TA. Sen att du inte gillar att få oralsex hör inte till saken. 
  • Anonym (U)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-19 16:32:32 följande:
    Vart står det att forumet är enbart till för kvinnor? Måste ha missat detta.
    Råder dig att gå in på flashback istället. Där får du det manliga stöd du behöver.
Svar på tråden Han vill inte ha sex eller ta på mig