• Anonym (J)

Sitta i bilen?

Får du inte komma hem till honom eller? 

Så var mitt ex. Vi sågs alltid ute. Han hade en annan tjej hemma i sitt hus 2 km ifrån. Vi höll på och strulade i skogen. Sen åkte jag hem. 

Var försiktig.

• Anonym (J)
    Anonym (F) skrev 2024-11-16 19:16:02 följande:
    Det är kallt ute numera. Bättre då att vara i en bil. Men bara sitta stilla i bilen låter lite torrt, hellre då att åtminstone åka omkring. Då är bilen varm dessutom.
    Eller bara inomhus istället hos någon av dem.
  • Anonym (J)
    Anonym (F) skrev 2024-11-16 19:20:58 följande:
    Det kanske inte är läge för det än? Låter som andra dejten, då kanske man inte tar hem någon, eller så har han sjukt ostädat, eller så har han skumma syften, eller något annat.
    Ja för han kan ju inte alls köra ut henne till skogen eller så
  • Anonym (J)
    Anonym (Molly) skrev 2024-11-16 20:02:03 följande:

Dejt nummer 4 och idéerna är slut. Inte ens de som varit ihop i många år har så tråkiga dejter att de sitter i bilen. 

Sitta i bilen är inget man gör som par eller dejt. 

Håller med. Om det inte är så att han döljer att han är med henne (som mitt ex gjorde)
  • Anonym (J)
    Anonym (B) skrev 2024-11-16 19:56:23 följande:

Han frågade vad vi ska göra och jag svarade att jag inte vet att vi får se, ta det spontant. Då nämnde han att vi kan sitta i bilen.

Haha jäkla tändande 
  • Anonym (J)

Han låter som inget att satsa på 

• Anonym (J)
    Blyga Läppar skrev 2024-11-17 03:56:39 följande:

Hur fin bil snackar vi här?

Volvo 740 kanske ;) inget emot dom, vi har en. 
  • Anonym (J)

Ts är kanske runt 18? För här sitter ungdomarna i sina bilar hela kvällarna utanför Ica. I mestadels 740 och v70. Det skulle ju förklara saken 

• Anonym (J)

En gång körde jag förbi vid sådär kl 14, då satt de där. När jag körde förbi kl 20 var de kvar fortfarande. Så tragiskt 

Svar på tråden Sitta i bilen?