• Anonym (B)

Sitta i bilen?

En kille jag träffar vill sitta i bilen nästa gång vi ses. Kommentarer på det?

• Svar på tråden Sitta i bilen?
  • Anonym (F)

Vad gjorde ni på första dejten? Vad tänkte han att ni ska göra i bilen, sitta och prata, vill han ha en avsugning, vad...?

• Anonym (Mannen)

Det låter som att han inte vill visa sig tillsammans med dig. Fråga varför han vill sitta i bilen. Det låter udda. 

• Anonym (Bå)

Låter väl ej särskilt kul eller stimulerande. Då är det väl trevligare att bjuda hem på en fika

• Anonym (F)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-11-16 18:52:15 följande:

Det låter som att han inte vill visa sig tillsammans med dig. Fråga varför han vill sitta i bilen. Det låter udda. 

Måste inte vara så. Jag dejtade en kille när jag var riktigt ung och vi åkte ofta ut i hans bil, bara för att åka omkring och prata liksom. Han var väldigt försiktig av sig.
  • Anonym (abc123)
    Anonym (B) skrev 2024-11-16 18:42:39 följande:
    Sitta i bilen?

En kille jag träffar vill sitta i bilen nästa gång vi ses. Kommentarer på det?

Det kanske inte kräver samma skills att sitta bredvid varandra och se framåt, till skillnad att sitta mot varandra och se varandra i ögonen?
  • Anonym (Bå)
    Anonym (abc123) skrev 2024-11-16 19:08:59 följande:
    Det kanske inte kräver samma skills att sitta bredvid varandra och se framåt, till skillnad att sitta mot varandra och se varandra i ögonen?
    Då är det väl det normala att ta en promenad 
  • Anonym (J)

Får du inte komma hem till honom eller? 

Så var mitt ex. Vi sågs alltid ute. Han hade en annan tjej hemma i sitt hus 2 km ifrån. Vi höll på och strulade i skogen. Sen åkte jag hem. 

Var försiktig.

• Anonym (F)
    Anonym (Bå) skrev 2024-11-16 19:09:43 följande:
    Det är kallt ute numera. Bättre då att vara i en bil. Men bara sitta stilla i bilen låter lite torrt, hellre då att åtminstone åka omkring. Då är bilen varm dessutom.
  • Anonym (J)
    Anonym (F) skrev 2024-11-16 19:16:02 följande:
    Det är kallt ute numera. Bättre då att vara i en bil. Men bara sitta stilla i bilen låter lite torrt, hellre då att åtminstone åka omkring. Då är bilen varm dessutom.
    Eller bara inomhus istället hos någon av dem.
  • Anonym (abc123)
    Anonym (Bå) skrev 2024-11-16 19:09:43 följande:
    Han kanske har ett bilintresse och känner att det finns massa fina platser som man kan ta sig till med bilen? Eller så är han kanske bara onormal på något skumt sätt. 
Svar på tråden Sitta i bilen?