Sitta i bilen?
En kille jag träffar vill sitta i bilen nästa gång vi ses. Kommentarer på det?
En kille jag träffar vill sitta i bilen nästa gång vi ses. Kommentarer på det?
Han frågade vad vi ska göra och jag svarade att jag inte vet att vi får se, ta det spontant. Då nämnde han att vi kan sitta i bilen.
Han frågade vad vi ska göra och jag svarade att jag inte vet att vi får se, ta det spontant. Då nämnde han att vi kan sitta i bilen.
Låter som han skäms att bli sedd med dig.
Dejt nummer 4 och idéerna är slut. Inte ens de som varit ihop i många år har så tråkiga dejter att de sitter i bilen.
Sitta i bilen är inget man gör som par eller dejt.
Har ni inte trevligt när ni ses så att ni vill göra saker tillsammans förstår jag inte varför det alls ska bli en fjärde dejt.
Låter som att han är en lite tråkig personlighet som inte orkar försöka. Man vill väl anstränga sig för att bygga relationen vidare. Du verkar inte heller så peppad då du bara sa att du inte visste vad ni skulle göra.
Han kanske helt enkelt inte har råd med något dyrare. Det är många som tampas med taskig ekonomi nu.
Han kanske helt enkelt inte har råd med något dyrare. Det är många som tampas med taskig ekonomi nu.
Jag kan av egen erfarenhet känna mig mer öppen om man är helt ensam, och kanske inte "vågar" bjuda hem sig till dig eller sig själv. För att inte få, du vill bara knu*"a-stämpel. Men killgissar bara. Hoppas du mår bra iaf
Bättre med en promenad