Stämmer det här (Bra män är upptagna)
Om en man förblir singel handlar framförallt om hur mycket han försöker med kvinnor.
Jag har en bakantskrets på kanske 200 män som jag träffar någon gång i decenniet. Och det är slående hur samma män som var ensamma när man var 20 även är det 20 år senare. Den gemensamma faktorn förr var att de aldrig ens försökte med kvinnor IRL och förmodligen lär de inte göra det nu heller.
Att komma över obehaget av att bli nobbad är fullständigt fundamentalt som man. Minns hur jag själv jobbade bort detta när jag var 16-18. Efter ett tag bryr man sig inte om man blir nobbad och det är dit man behöver komma som man. Inse att ens värde är irrelevant för om någon kvinna vill ha en. I samma veva blir man attraktiv.
Vi lever fortfarande i en kultur där framförallt män förväntas att ta initiativet.
Kvinnor 25-30+ som har problem att skaffa bra män ska absolut börja med att ta initiativet själva för då kan de hitta de här guldkornen som faktiskt är bra män men som inte stöter på kvinnor.
Alla bra män som stöter på kvinnor är upptagna för länge sedan. Själv band jag mig i tidiga 20-års åldern.