Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Göra fillers i läpparna som lite äldre?

Jag är i 30 års åldern och har velat förstora läpparna genom att göra fillers i läpparna ett tag, men nu har jag börjat tveka för att det mest är yngre tjejer i 20 års åldern som gör sånt och för att jag är rädd att det ska se trashigt ut. Vad är era åsikter om de som förstorar läpparna? Kan man göra det även som lite äldre utan att det ser dumt ut?

• Svar på tråden Göra fillers i läpparna som lite äldre?
  • Anonym (anonym)
    Yllop skrev 2024-11-15 17:25:23 följande:

Fillers ser alltid dumt ut, oavsett ålder.

Varför tycker du det ser dumt ut?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (a) skrev 2024-11-15 17:25:25 följande:

det ser dumt ut om du gör för mycket antar jag, så gör inte för mycket eller strunta i vad andra tycker

Det är ändå viktigt hur man uppfattas av andra. Nä tänkte göra så mycket som behövs för att läpparna ska se fylliga ut.
  • Anonym (anonym)
    Tukt skrev 2024-11-15 20:25:02 följande:

Gör det om du vill. Det har ju ingen annan med att göra. Men ställ dig också frågan "varför vill jag det här". Och se till att få ett ärligt svar av dig själv.
    Men är man rädd för det ska se "trashigt" ut ska man nog tänka efter. Det är några år för sent om det ska se ut som man hänger med.

För att se snyggare ut men ja det är ju det är ute med fillers nu, men bryr mig inte. 
  • Anonym (anonym)
    Fliselisan skrev 2024-11-16 20:23:37 följande:

Tycker inte du ska göra det. Fillers är aldrig snyggt. På en yngre kvinna är det kanske förlåtet just för hennes unga ålder. I din ålder absolut inte. Ser konstlat ut och väldigt många tycker det ser trashigt ut, precis som du själv anar.

Har ju dessutom skrivits mycket om hur fillers lagdas i läpparna och en del aldrig försvinner. Blir som små knölar efter ett tag. 

Det är precis det som jag är rädd för. Jag vill inte att det ska se ut som om jag försöker se yngre ut utan bara snyggare. Om man går till någon bra så tror jag det är liten risk för knölar 
  • Anonym (anonym)
    Anonym skrev 2024-11-17 16:32:00 följande:
    Ingen blir snyggare av fillers, 0%.
    Ju äldre desto pinsammare.

Nu är du iofs inte äldre utan nyligen fullt utvecklad i konsekvenstänkande. Men ändå, det ser bara pinsamt ut.
    Man har olika smak helt enkelt. Jag tycker att det är snyggt.
Svar på tråden Göra fillers i läpparna som lite äldre?