• Anonym (anonym)

Göra fillers i läpparna som lite äldre?

Jag är i 30 års åldern och har velat förstora läpparna genom att göra fillers i läpparna ett tag, men nu har jag börjat tveka för att det mest är yngre tjejer i 20 års åldern som gör sånt och för att jag är rädd att det ska se trashigt ut. Vad är era åsikter om de som förstorar läpparna? Kan man göra det även som lite äldre utan att det ser dumt ut?

• Svar på tråden Göra fillers i läpparna som lite äldre?
  • Anonym (a)

det ser dumt ut om du gör för mycket antar jag, så gör inte för mycket eller strunta i vad andra tycker

• Anonym (40+)

Du ska ju göra de så de inte är uppenbart att du gjort de. De flesta jag känner övet 40 har gjort de men de är snyggt gjort. Inte ankläppar 

• Anonym (anonym)
    Yllop skrev 2024-11-15 17:25:23 följande:

Fillers ser alltid dumt ut, oavsett ålder.

Varför tycker du det ser dumt ut?
  • Dexter dot com

Meningen är ju att det ser naturligt ut . Ser det trashigt ut så har man ju fyllt för mycket. Har flera vänner i 40-50 ås åldern som gör fillers och innan jag visste det tänkte jag bara-oj, vad fräsch hon se ut utan att fatta vad som gjorde skillnaden. Kör på men välj klinik med omsorg!

• BeBey

Det berör på smak och inte på ålder. Om läpparna ser inte ut som en anke, då det är helt rimligt i vilken åldern som helst.

• Anonym (anonym)
    Anonym (a) skrev 2024-11-15 17:25:25 följande:

det ser dumt ut om du gör för mycket antar jag, så gör inte för mycket eller strunta i vad andra tycker

Det är ändå viktigt hur man uppfattas av andra. Nä tänkte göra så mycket som behövs för att läpparna ska se fylliga ut.
  • Anonym (a)
    Anonym (anonym) skrev 2024-11-15 17:38:39 följande:
    Det är ändå viktigt hur man uppfattas av andra. Nä tänkte göra så mycket som behövs för att läpparna ska se fylliga ut.
    nej, faktiskt inte om du tycker att dina läppar ser bättre ut med lite utfyllnad
    ska du inte göra ankläppar är det knappt någon märker det
  • Yllop
    Anonym (anonym) skrev 2024-11-15 17:27:09 följande:
    Varför tycker du det ser dumt ut?
    För att det ser onaturligt ut.
Svar på tråden Göra fillers i läpparna som lite äldre?