Inlägg från: Anonym (Nya vyer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nya vyer)

I en annan värld - ligga med någon annan än sin partner?

Anonym (Inte i någon värld någonsin) skrev 2024-11-15 17:38:01 följande:
    Tror dig inte. Sex känns väl knappast rent fysiskt annorlunda med en person från en annan. 
    Oj herregud vad lite du vet om du på allvar tror det...det är nästan så jag trillar omkull här alltså.
  • Anonym (Nya vyer)
    Anonym (Inte i någon värld någonsin) skrev 2024-11-15 20:21:48 följande:
    Bryr mig inte om dina ögnaktiga tramserier om min person som sagt. En lycklig människa i en fullt lycklig relation behöver inte ligga runt och vara promiskuös. Då är det nåt fel med hjärnbarken eller lågt självförtroende som gör att man känner sig tvungen att söka bekräftelse överallt. Vilket en kvinna inte kommer att få ändå då män ligger med vadsomhelst och att bli använd som ett hål att tömma sig i är ingen riktig bekräftelse.
    Det är du som påstår att alla ligg är likadana och då utgår jag från att du har gjort mängdstudien för att kunna hävda det påståendet? 

Min total är 1,2 män per decennium och jag inser bara utifrån det att du har väldigt väldigt fel.

Men om du behöver trösta dig själv med att gräset nog inte är grönare på andra sidan så förstår jag ditt argument till fullo och lider med dig.
  • Anonym (Nya vyer)
    Anonym (Inte i någon värld någonsin) skrev 2024-11-15 20:41:45 följande:
    I princip så är den ena beröringen inte speciellt olik den andra vilket vanligt sunt förnuft säger en. Inte om vi pratar om vanliga människor med normal erfarenhet. Jag pratar naturligtvis inte om extremer som oskuld man vs horbock som legat runt med +1000. Duuuh..

Och lägg ner skitsnacket. Jag utgår inte från mig själv utan från vanligt jävla sunt förnuft. Lid hellre av din egen usla slutledningsförmåga.
    Det är tydligt att du inte vet vad du talar om här.

Alla behöver närhet och kärlek men det finns parbildningar och förmågor som det slår gnistor om och det är något helt annat än vardagssex.

Lycka till med att hitta din egen bästa partner.
  • Anonym (Nya vyer)
    Dardi007 skrev 2024-11-17 04:09:26 följande:
    fråga han kanske han tillåter det :P
    Nej, det gör han inte.
  • Anonym (Nya vyer)
    Dardi007 skrev 2024-11-23 10:20:20 följande:
    Har du frågat nån gång ?
    Ja det har jag givetvis, annars hade jag väl inte skrivit så?
Svar på tråden I en annan värld - ligga med någon annan än sin partner?