Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?

Skrämmande...? lol

Kan det vara så att du lägger upp bilder som också återspeglar hur sjukt snyyygg du är, eller kommer det fram i presentation eller chat möjligen? En annan orsak kan vara om du är för på i meddelanden, sånt får många att dra öronen till sig. Tänk stereotypiskt alfa-beteende, dvs sånt som betas tror är alfa, sånt skit går bort direkt och vi kan lukta oss till såna på mils avstånd.

Redan i din trådstart låter det som att du är guds gåva till kvinnorna och sorry grabben, såna dissas till förmån för jordnära och mer ödmjuka killar.

• Anonym (Nej)

Och nu när jag har läst kommentarerna ser jag också hur du hanterar andras intryck, vilket bara förstärker min egen uppfattning, som tydligen delas av andra.

Fundera lite på hur det kommer sig, och hur det kommer sig att du inte får napp online...

Jag undrar däremot hur många av alla dessa tjejer som bjuder dig på drinkar och vill dansa faktiskt har velat ha kontakt längre än ett ons, t ex dejtat längre än en månad eller så. Som sagt. Fundera på varför. Ragga på krogen kan vem som helst göra, men personligheten behöver vara bättre än utseendet för att få något att hålla. Eller så kanske du bara är ute efter billiga ligg och då kan du ju bara fortsätta gå på krogen.

• Anonym (Nej)
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 16:02:12 följande:
    bara arga personer som skriver här, ingen rättvis input.. varför skriva om du bara vil klaga? du gav ingen input, skrev bara negativa saker.. 
    jag ser väldigt bra ut, det var till som information för att få höra hur folk tänker om snygga personer, inte för att du ska reagear på att jag skrev att jag är snygg..!
    Ser ingen som är arg. Tvärtom försöker andra förklara för dig varför du inte får napp, som vi tolkar det iaf.

Och...?  Om du tror att utseendet är det viktiga så har du missat en hel del.
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 16:04:00 följande:
    det flockas inte tjejer runt betas om de går ut.. är ingen beta.. din analys är totalt fel.
    Alfa, beta osv har inte med utseende att göra. De kanske lockas av att du ser bra ut, men ärligt, du skulle inte fråga här om du hade framgång hos tjejerna. Det betyder att det räcker inte att se bra ut, för de upptäcker snart hur du är som person. Säkert kul för en natt, men sedan..? Nej. Tydligen inte.
  • Anonym (Nej)
    Västernorrlandskillen skrev 2024-11-15 18:05:22 följande:
    Skryta om att man är snygg är inte attraktivt hos något kön, men att lägga upp några selfies är väl något som flesta gör när dom nätdejtar? Jag hade bara seflies när jag nätdejtade då män sällan knäpper kort på varandra.
    Personen skrev "fjamsiga" selfies. Vad det innebär får hen förklara närmare själv, men jag kan tänka mig t ex såna där spänniga "titta på mig vad snyyygg jag är", sånt går bort direkt.
Svar på tråden Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?