Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

känsla under penetration, våt

New Dawn skrev 2024-11-16 13:42:52 följande:

En viktig faktor för att njuta av sex är ju inte bara våthet. När en kvinna blir kåt blir slidan visserligen längre och större, men svullnar vid mynningen och vävnaden blir både mer tålig, men också skönt känslig. 

Jag tror främsta att orsaken till att det känns lite är att kåtheten minskar. Hon är lite "havslak", om man ska använda termer som är lätt att förstå utifrån hur en man fungerar. Det kan ju också påverkas av att mannens hårdhet minskar. Det ena kan ge det andra 

Då kanske det är bättre att pausa. (tycker jag), sedan byta ställning Kanske stimulera med fingrar.

Jag vet vad tycker är skönast och det är när mannen trycker in/upp den bakre slidväggen.
    Om mannen tex har fingrarna lite böjda så att fingertopparna når framväggen kommer den nedre delen av fingrarna trycka på bakre väggen, och att trycka upp denna del är väldigt skönt för mig. Även kuken kan åstadkomma detta genom att liksom dutta med kuken. Att stöta mot främre slidväggen brukar ofta nämnas som extra skönt. Det är det för mig också, men att trycka upp/in bakre slidväggen, så att hela det inre könet trycks upp. Det är otroligt skönt. Underskattat..

Trycka in/upp bakre sildväggen ?  Är det precis efter mynningen det är skönt ? Eller längre in ?   Behöver inte killen vinkla kuken nedåt för att det ska fungera ?   Dutta? Menar du inte trycka kuken hela vägen in ?
Svar på tråden känsla under penetration, våt