• Anonym (EZ)

känsla under penetration, våt

Till alla tjejer kvinnor här ute

Nu pratar jag bara om min erfarenhet och vill inte ge mig in i diskussion om storlek, men för att kanske hjälpa er för att få rätt uppfattning, jag är medel och medel mått har ni alla en googling ifrån

Till frågan.
    När jag har penetrerad sex med en tjej och hon blir väldigt våt så känner jag inte så mycket kring penisen och det kan ge resultat till längre sex men då bildas min oro, känner hon något? Jag känner inget.
    Hon blir ju våt så något händer men just i den stunden...?

Ni tjejer som blir så pass våta under själva penetrationen känner ni något då eller är det rent av så att hon får orgasm men fortsätter? 
    Vissa är tydliga men vissa går inte att läsa av.

Jag vet att vissa är duktiga på knipa och gör ni tjejer det under penetrationen?
    Hjälper det?

Eller är jag rent av för smal?

Vissa har enkelt för att prata om det andra vill inte alls prata

• Svar på tråden känsla under penetration, våt
  • New  Dawn

En viktig faktor för att njuta av sex är ju inte bara våthet. När en kvinna blir kåt blir slidan visserligen längre och större, men svullnar vid mynningen och vävnaden blir både mer tålig, men också skönt känslig. 

Jag tror främsta att orsaken till att det känns lite är att kåtheten minskar. Hon är lite "havslak", om man ska använda termer som är lätt att förstå utifrån hur en man fungerar. Det kan ju också påverkas av att mannens hårdhet minskar. Det ena kan ge det andra 

Då kanske det är bättre att pausa. (tycker jag), sedan byta ställning Kanske stimulera med fingrar.

Jag vet vad tycker är skönast och det är när mannen trycker in/upp den bakre slidväggen.
    Om mannen tex har fingrarna lite böjda så att fingertopparna når framväggen kommer den nedre delen av fingrarna trycka på bakre väggen, och att trycka upp denna del är väldigt skönt för mig. Även kuken kan åstadkomma detta genom att liksom dutta med kuken. Att stöta mot främre slidväggen brukar ofta nämnas som extra skönt. Det är det för mig också, men att trycka upp/in bakre slidväggen, så att hela det inre könet trycks upp. Det är otroligt skönt. Underskattat..

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Vickevire)
    Anonym (EZ) skrev 2024-11-15 14:23:10 följande:
    känsla under penetration, våt

Till alla tjejer kvinnor här ute

Nu pratar jag bara om min erfarenhet och vill inte ge mig in i diskussion om storlek, men för att kanske hjälpa er för att få rätt uppfattning, jag är medel och medel mått har ni alla en googling ifrån

Till frågan.
    När jag har penetrerad sex med en tjej och hon blir väldigt våt så känner jag inte så mycket kring penisen och det kan ge resultat till längre sex men då bildas min oro, känner hon något? Jag känner inget.
    Hon blir ju våt så något händer men just i den stunden...?

Ni tjejer som blir så pass våta under själva penetrationen känner ni något då eller är det rent av så att hon får orgasm men fortsätter? 
    Vissa är tydliga men vissa går inte att läsa av.

Jag vet att vissa är duktiga på knipa och gör ni tjejer det under penetrationen?
    Hjälper det?

Eller är jag rent av för smal?

Vissa har enkelt för att prata om det andra vill inte alls prata

En lite känns mindre.  Hur kan du inte begripa det? Stort är bättre!
Svar på tråden känsla under penetration, våt