Inlägg från: Anonym (40ish) |Visa alla inlägg
  • Anonym (40ish)

Kommer aldrig med min sambo..

Man tycker ju att en gynekolog borde ha koll på sin egen orgasm. Min sambo har också svårt att komma under sex och jag har äntligen efter typ 20 år lyckats övertyga henne om att ta mer ansvar för sin egen orgasm. Det låter kanske hårt, men hon har inte velat röra sig själv under våra intima stunder och förväntat sig att jag ska få henne att komma, när hon nu äntligen hjälper till får hon orgasm varje gång, lyckas inte jag smeker hon sig själv eller använder verktyg, satisfyer eller dildo. Kan ju också tillägga att vi allt oftare har sex utan penetration antingen bara oralt eller smeksex - penetrerande sex kräver så mycket mer för att hon ska få orgasm.

Vårt sexliv har verkligen fått ett uppsving det senaste året där vi gått från sex 1-2 gånger i veckan till 4-5 gånger i veckan, ofta ligger hon kvar och avslutar efter att jag kommit då jag kommer lätt och har bråttom på morgonen.

Men kommunikation är alltid nyckeln, och sammarbete - det är kvinnan som vet hur hon kommer lättast. Till sist skäms inte för att du onanerar! En orgasm om dagen bör vara målet, kommer du inte genom sex så borde du kunna kräva att få ligga kvar och smeka dig till orgasm, med eller utan hans hjälp. Våga säga, jag har inte kommit hur löser vi det, men var öppen för att lösa det själv om han inte känner att han kan fixa det..

Svar på tråden Kommer aldrig med min sambo..