Kommer aldrig med min sambo..
Okej så som rubriken lyder, jag har aldrig fått en orgasm under våra 5år tillsammans.
vi har inte sex så ofta länge max 1 gång i vecka, men de är nu jag känner att de börjar bli lite segt att aldrig få en orgasm när vi väl har sex.
har försökt prata med att o säga att jag inte kommer så lätt och att de Är väldigt få kvinnor som faktiskt kommer av att bara ha vanligt sex. han tar detta som något negativt så vågar typ inte ta upp de igen för de gångerna jag har gjort de har de endast blivigt tjafs för han tror jag tycker Han är dålig.. han har mer erfarenhet av sex än jag så jag har inget o jämföra med. o jag känner när vi har sex så sällan att jag nästan bara vill ha mer hela tiden så fort de är över vill jag lixom köra igen men inte han O så är de ett tag tills nästa gång lixom, så jag får ju onanerande själv men de känns så fel o göra så han inte vet om de.. skulle vara super tacksam om någon varit med om liknande eller något tipps på vad man kan göra! (förlåt för dålig stavning de inte min starka sida..)