• Anonym (Anonymm)

Kommer aldrig med min sambo..

Okej så som rubriken lyder, jag har aldrig fått en orgasm under våra 5år tillsammans.
    vi har inte sex så ofta länge max 1 gång i vecka, men de är nu jag känner att de börjar bli lite segt att aldrig få en orgasm när vi väl har sex. 
    har försökt prata med att o säga att jag inte kommer så lätt och att de Är väldigt få kvinnor som faktiskt kommer av att bara ha vanligt sex. han tar detta som något negativt så vågar typ inte ta upp de igen för de gångerna jag har gjort de har de endast blivigt tjafs för han tror jag tycker Han är dålig.. han har mer erfarenhet av sex än jag så jag har inget o jämföra med. o jag känner när vi har sex så sällan att jag nästan bara vill ha mer hela tiden så fort de är över vill jag lixom köra igen men inte han O så är de ett tag tills nästa gång lixom, så jag får ju onanerande själv men de känns så fel o göra så han inte vet om de.. skulle vara super tacksam om någon varit med om liknande eller något tipps på vad man kan göra! (förlåt för dålig stavning de inte min starka sida..)

• Svar på tråden Kommer aldrig med min sambo..
  • Anonym (Prata)

Känner du din egen kropp tillräckligt? Vad du tycker är skönt och vad som får dig att komma? Min sambo sedan över år tillsammans säger jag till ibland hur jag vill att han ska ta på mig. Det samma gör han med mig. Däremot så kommer jag nästan varje gång, flera ibland. Varit så sedan vi träffades. 

Men det viktiga är att man har en bra kommunikation med varandra och är lyhörd på sin partners behov. Att din man blir arg när du tar upp ämnet är förmodligen att han känner sig hotat. Något hos honom är antigen osäker på relationen eller att han inte duger som han är. 

Ta upp ämnet när ni bägge är på ok eller bra humör. Se till att ni är ensamna och inte ha bråttom iväg. Börja med att sägs hur mycket du älskar och uppskattar honom. Sitta nära eller håll om varandra helst. Kroppskontakt är bra i känsliga läge. Att du mår bra och trivs i relationen. Säg sen att du har något viktigt att prata om, och vill att han lyssnar och du får prata klart. Frågor får komma sen. 

Börja med att säga vad du gillar med erat sex. Berätta sedan att du har lite tankar eller idéer inom sexet du vill göra. Handlar inte om att han inte gör rätt. Ingen är tankeläsare. Genom att prata vad man vill göra gör sexet bra. Utan kommunikation blir det lätt fel. 

• Anonym (Kille)

Min sambo kan inte heller komma av sex. Så vi gör lite olika saker så hon kan få orgasm. Vi leker med dildos mot klittan samtidigt jag fortfarande knullar henne i långsammare takt. En satisfyer medans jag ligger bredvid o kysser hennes kropp osv. Sen när hon kommit så fortsätter vi ha sex. Antingen gör vi om det så jag vill att hon får en till orgasm eller så säger jag att nu är det min tur så knullar vi tills jag kommer. 

Finns stunder vi kommer samtidigt o då står vi i doggy o hon har starka vibrationer mot klitoris medans jag jag gör mitt.
    Testa dessa saker så du också får komma medans ni har sex. Hört att det är ganska få kvinnor som kan få orgasm vaginalt av en penis

• Anonym (Maken)

Min fru kommer inte av samlag. Det har funkat med tidigare partners men aldrig med mig, så skillnader i hur man matchar kan tydligen ha stor inverkan. För oss är det tvärtom, att hon har erfarenhet sedan tidigare men inte jag. Jag brukar fortsätta att stimulera henne med handen efter att det har gått för mig.  Då kan hon ibland nå orgasm, men jag tror att det inte är lika skönt som om det skulle gå för henne under samlaget. Vi har brukat ha samlag 2-3 gånger per månad, mera sällan på senare tid. 

• Anonym (35)

Jag är 35 år och blev av med oskulden som 13 åring. Har haft förhållanden och något enstaka ligg, aldrig någonsin har jag kommit av att ha sex annat än att sköta det själv i min ensamhet. 

• Anonym (Men för i helv...!!)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-14 06:11:12 följande:

Min sambo kan inte heller komma av sex. Så vi gör lite olika saker så hon kan få orgasm. Vi leker med dildos mot klittan samtidigt jag fortfarande knullar henne i långsammare takt. En satisfyer medans jag ligger bredvid o kysser hennes kropp osv. Sen när hon kommit så fortsätter vi ha sex. Antingen gör vi om det så jag vill att hon får en till orgasm eller så säger jag att nu är det min tur så knullar vi tills jag kommer. 

Finns stunder vi kommer samtidigt o då står vi i doggy o hon har starka vibrationer mot klitoris medans jag jag gör mitt.
    Testa dessa saker så du också får komma medans ni har sex. Hört att det är ganska få kvinnor som kan få orgasm vaginalt av en penis

Din inställning är ju definitivt en del av problemet.

Vadå "Kan inte komma av sex?"

Newsflash: Det är lika mycket att ha sex när du masserar hennes G-punkt eller slickar hennes klitoris.

Hur kan det vara 2024 och män har fortfarande inte fattat att deras kuk inte är ett orgasmtrollspö för majoriteten av kvinnor?

Get over yourselves! Ta ut huvet ur arslet nån jävla gång- om ni kan!!
  • Anonym (AB)
    Anonym (Men för i helv...!!) skrev 2024-11-14 08:08:16 följande:
    Din inställning är ju definitivt en del av problemet.

Vadå "Kan inte komma av sex?"

Newsflash: Det är lika mycket att ha sex när du masserar hennes G-punkt eller slickar hennes klitoris.

Hur kan det vara 2024 och män har fortfarande inte fattat att deras kuk inte är ett orgasmtrollspö för majoriteten av kvinnor?

Get over yourselves! Ta ut huvet ur arslet nån jävla gång- om ni kan!!
    Jag tror att han menade vanligt penetrationssex. Finns inte någon anledning att bli så upprörd över hans inlägg.
  • Anonym (Men för i helv...!!)
    Anonym (AB) skrev 2024-11-14 09:27:10 följande:
    Jag tror att han menade vanligt penetrationssex. Finns inte någon anledning att bli så upprörd över hans inlägg.
    Jo, för det visar hur många män tänker, och det är ett gigantiskt feltänk.
  • Anonym (Anna)

Om du normalt sett smeker klitoris när du onanerar och kommer på så sätt varför inte göra det samtidigt som nu ligger?

så har jag alltid gjort kommer i princip alltid, ofta flera gånger. De män jag legat med har också gått igång på det.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Men för i helv...!!) skrev 2024-11-14 18:31:09 följande:
    Jo, för det visar hur många män tänker, och det är ett gigantiskt feltänk.
    Eller så beskrev jag det mer detaljerat? Vet väl att petting och oralt är också sex. 
  • Anonym (Kl)

Se till att du kommer innan penetrationen!

• HSL7510

en del tjejer har vårt för att komma. Sitter ofta mellan öronen. Kan också vara som i tråden att man börjat med sex tidigt (13år>) och min erfarnehet är att dessa tjejer har svårare att komma sen i livet. Men som ngbn sa . det kan även vara mellan olika konstellationer. Mitt ex C kunde jag bara knulla tills hon kom. En annan  kunde aldrig komma vid samlag bara om jag slickade henne på slutet. hahaha hon var gynekolog

• Anonym (Kl)
    HSL7510 skrev 2024-11-15 19:28:56 följande:
    Kommer aldrig med min sambo..

en del tjejer har vårt för att komma. Sitter ofta mellan öronen. Kan också vara som i tråden att man börjat med sex tidigt (13år>) och min erfarnehet är att dessa tjejer har svårare att komma sen i livet. Men som ngbn sa . det kan även vara mellan olika konstellationer. Mitt ex C kunde jag bara knulla tills hon kom. En annan  kunde aldrig komma vid samlag bara om jag slickade henne på slutet. hahaha hon var gynekolog

Vad har hennes yrkesval med detta att göra?
  • Anonym (40ish)

Man tycker ju att en gynekolog borde ha koll på sin egen orgasm. Min sambo har också svårt att komma under sex och jag har äntligen efter typ 20 år lyckats övertyga henne om att ta mer ansvar för sin egen orgasm. Det låter kanske hårt, men hon har inte velat röra sig själv under våra intima stunder och förväntat sig att jag ska få henne att komma, när hon nu äntligen hjälper till får hon orgasm varje gång, lyckas inte jag smeker hon sig själv eller använder verktyg, satisfyer eller dildo. Kan ju också tillägga att vi allt oftare har sex utan penetration antingen bara oralt eller smeksex - penetrerande sex kräver så mycket mer för att hon ska få orgasm.

Vårt sexliv har verkligen fått ett uppsving det senaste året där vi gått från sex 1-2 gånger i veckan till 4-5 gånger i veckan, ofta ligger hon kvar och avslutar efter att jag kommit då jag kommer lätt och har bråttom på morgonen.

Men kommunikation är alltid nyckeln, och sammarbete - det är kvinnan som vet hur hon kommer lättast. Till sist skäms inte för att du onanerar! En orgasm om dagen bör vara målet, kommer du inte genom sex så borde du kunna kräva att få ligga kvar och smeka dig till orgasm, med eller utan hans hjälp. Våga säga, jag har inte kommit hur löser vi det, men var öppen för att lösa det själv om han inte känner att han kan fixa det..

• Hellishen

Pilla själv när ni har sex. Annars hade jag aldrig kommit av samlag. Liggande på mage med han över bakifrån är en bra position.

• Anonym (ra)
    Anonym (40ish) skrev 2024-11-15 23:10:47 följande:

Man tycker ju att en gynekolog borde ha koll på sin egen orgasm.

Ja, hon hade insett att hon kom av att bli slickad. Alla kommer inte av att ta på sig själv under samlag.
Svar på tråden Kommer aldrig med min sambo..