Kommer aldrig med min sambo..
Känner du din egen kropp tillräckligt? Vad du tycker är skönt och vad som får dig att komma? Min sambo sedan över år tillsammans säger jag till ibland hur jag vill att han ska ta på mig. Det samma gör han med mig. Däremot så kommer jag nästan varje gång, flera ibland. Varit så sedan vi träffades.
Men det viktiga är att man har en bra kommunikation med varandra och är lyhörd på sin partners behov. Att din man blir arg när du tar upp ämnet är förmodligen att han känner sig hotat. Något hos honom är antigen osäker på relationen eller att han inte duger som han är.
Ta upp ämnet när ni bägge är på ok eller bra humör. Se till att ni är ensamna och inte ha bråttom iväg. Börja med att sägs hur mycket du älskar och uppskattar honom. Sitta nära eller håll om varandra helst. Kroppskontakt är bra i känsliga läge. Att du mår bra och trivs i relationen. Säg sen att du har något viktigt att prata om, och vill att han lyssnar och du får prata klart. Frågor får komma sen.
Börja med att säga vad du gillar med erat sex. Berätta sedan att du har lite tankar eller idéer inom sexet du vill göra. Handlar inte om att han inte gör rätt. Ingen är tankeläsare. Genom att prata vad man vill göra gör sexet bra. Utan kommunikation blir det lätt fel.